Gona

Changed planes!

Kategori: Allmänt

Jag är nog världens lataste. Gick inte till tandläkaren, gick inte o träna..nu sitter jag o chattar med Shabbu på msn fast vi egentligen ska va påväg till Stats nu..skyller på att d är lov? hihi(a) sitter med ett stort smile nu, konversationerna mellan mig o Shabbu på msn är alltid weird :S detta för en stund sen..


Gona säger:

kan du ge mig en örfil

Gona säger:

ja kan inte ta mig samman, har inte tatt på mig ÄN!!

Shabbu säger:

aha..

Shabbu säger:

hahaha

GÅ TA PÅ DIG

Gona doc doc doc doc doctor beat säger:

hahaha örfil sa ja, inte utskällning? hahaha

Shabbu säger:

HAHAHA ah genom datorn

Shabbu säger:

PADAAAHH

Shabbu säger:

!!!

Gona doc doc doc doc doctor beat säger:

HAHAHAHAHAHahahahAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAA JA DÖR LÅT MIG DÖ HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA

Shabbu säger:

HAHAHAHHAHAHAHAHAH

-

Nej förfan nu får jag gå o ta på mig! Sen blir det Stats & stan!! PUSS!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: