Gona

Bowling

Kategori: Allmänt

Har bokat en bana nu i Valhalla för bowling! Klockan 4 blir det :) Mamma, lillebror & jag, ska bli skojigt!
Vad ska ni hitta på för skoj idag då?
Gick aldrig o träna *skäms* men vafaan skitsamma nu haha ska inte få ångest över det! Tränar imon :)
Ikväll känner ja för...ehm vet inte, va kan man hitta på ikväll? Vad ska Ni hitta på?
Nej nu är jag helt tom i hjärnan så jag bodde nog gå iväg!
Förresten, nu har min houseaddiction smittat av sig!! Dom tror inte ja hör men jo..när mina bröder sitter framför datorn hör jag mycket väl vad det är för musik dom lyssnar på..lillebror sitter till&med o mixar sina egna låtar ibland! Haha känns ganska härligt :D

Nu måste jag ringa ett par telefonsamtal sen blir det en varm choklad..mums!
Hörs ikväll, PUSS!!


Jag är gryyyym på bowling...ibland hehe (a)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: