Gona

Börjar gå uppåt!

Kategori: Allmänt

Nu är jag duschad och fräsch o dt känns underbart. Besökarna bara ökar och det känns ännu mera underbart! Ni kan jättegärna lämna kommentarer så jag vet vilka ni är också, är nyfiken på er! Imon ska jag träffa Maia, yeay missed her! Shabbu ska också hänga på..Jag har hittat en affär, eller problemet e just det - har INTE hittat affären men vet ungefär vad den ligger så den ska vi försöka hitta imon verkar finnas grejer med USA där =| uh I hope we find it!! Imon ska ÄÄÄNTLIGEN mitt rum målas! Har tjötat så mkt om det ja vet men jag är så lat..men imon blire! IMON KOMMER NINA HEM! WUUHUU saknat henne så.

Nej nu svider ögonen vilket innebär att jag går vidare till TV:n haha nej men godnatt!!! SOV GOTT KÄRA NI, PUSS!!


Maia & jag på bussen..

Kommentarer

  • jossan säger:

    Läser din blogg! Vill bara säga att den är fantastisk. Fortsätt som du gör, den kommer bli stor en dag!

    Kram :)

    2008-10-31 | 09:33:56
    Bloggadress: http://josefinsunnergren.se

Kommentera inlägget här: