Gona

Blondinbella goes Isabella Löwengrip?

Kategori: Allmänt

Juste, Blondinbella är ju tillbaks idag, did you know that? Well ni kanske har märkt det. Men eftersom hon nu är 18 år (och därmed mognare & äldre) så vill hon inte längre vara "Blondinbella" utan Isabella Löwengrip, jag tycker att det var ett bra val faktist, för när jag personligen hör "Blondinbella" så tänker jag ju automatisk på en blond fjortis..men när man läser hennes blogg så visar hon ju att man har fel och genom att byta namn så behöver man inte få den där bilen av henne INNAN man läst hennes blogg..Jag brukar läsa hennes blogg och gillar det hon skriver men jag kan tycka att hon ibland är för mycket, alltså det är svårt att lista ut att tjejen bara är 17! Okej hon ska ha massa cred för att hon är så ung men ändå så framgångsrik, men ibland kanske man ska bromsa lite och hinna leva livet så att inte livet bara rusar förbi en? Kanske därför hon tog en paus, hon skulle ju andas ut, det var kanske det hon mena då? Ja, iallafall nu är hon ju tillbaks o med tanke på allt hon gått igenom så hoppas jag att hon återhämtat sig nu :)
Brukar Ni läsa Isabella Löwengrips (Blondinbellas) blogg?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    nä usch o fy för henne :S

    den pälsälskaren !! :S fy

    2008-12-24 | 23:49:26
  • GONA säger:

    SV Anonym: Hahaha oj, du verkar inte gilla henne alls! Min syster hatar henne ocksà haha..Inte för att jag älskar henne, ohgud nej, men har ingenting emot henne typ..

    2008-12-25 | 17:37:59
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: