Gona

BABES!

Kategori: Allmänt

Heeeej lovers!!
Jag är på strålande humör för att jag fick reda på idag, att festen vi ska till nästa helg är ett HOUSEPARTY and I'm in love with housemusic så dt ska bli såååå kul! Så jäkla synd att Nina åker iväg och inte kan hänga me oss ut, hon & jag är ju the houseanimals :( nåväl får nöja med de andra tjejerna..HAHA nej skoja bara dom är ju minst lika vilda så (L)

Efter att ha fixat mitt hår förut så åt jag massa korvmedbröd och så satt jag o slappa framför TVn och läste tidningar, skönt :D..Undra vem som vann årets blogg på bloggawards idag, elr vem som kommer & vinna? I don't know, ja röstade iallafall Kenza, hoppas att hon vinner :) I think she's great! Jag brukar läsa Kenzas & Blondinbellas bloggar, sen så mina kompisars också då :) Vilka bloggar brukar ni läsa?

Nu ska jag lägga fram morgondagens outfit och packa väskan med det jag behöver, ska nog ta o träna imon efter skolan..i skolan blir det maximalt plugg, ekonomi heeela dagen lång så jag o Shab måste jobba på riktigt hårt!!

Sen blir det TVn tills jag somnar! Läääängtar till helgen så jag kan sova ut ordentligt!! Gaaah känner mig så jävla seg hela tiden :( asjobbigt..

Nej HAHA va roligt, inlägget började värsta hyperglatt o slutar med en ledsen smileys, lite roligt haha..ne men I'm still happy :D

Godnatt, PUSSS!!



Housemusic? I love you

Kommentarer


Kommentera inlägget här: