Gona

Äntligen

Kategori: Allmänt

Äntligen kan jag sitta ned ifred och ladda upp massa bilder :)
Kvällen var som sagt väldigt lyckad! Tänker inte gå in på allt men lite kort om allt kan jag ju berätta..
Händelse nr1: Vi står i McDonals-kön då en kvinna i 25års åldern knuffar hårt på Itman som leder till att hon knuffar tillbaka henne o frågar vafan hon sysslar med, kvinnan stirrar som en jävla psykopat o vi bryr oss inte om det utan fortsätter prata, sen fortsätter kvinnan glo som en idiot o då frågar itman vad det är hon glor på? Gissa vad den här sletna =?/(&%! (har inga ord) kvinnan slänger ur sig: en apa någonting..då smällde det, hon fick sig en fet örfil som hon verkligen förtjänade. Tycker bråk på allmän plats är jättepinsamt men det här var verkligen en situation då denna (fulla?) omogna kvinna betedde sig som en jävla hoe(ursäkta språket)..
Händelse nr2: Vi sitter o äter i McDonals o när jag tittar bak får jag plötslig syn på en (fjortis)tjej som kastar en mäci-mugg (med jag vet inte vad i) på en killes huvud, när han sedan ställer sig upp så skriker hon "slå mig då" o ger honom en örfil, killen drar då ner henne på golvet och hahahahahahaha gissa om vi inte höll på o dö av skratt? Det var som en komedifilm saker bara skedde och tjejerna bara skrek o shit asså det var så pinsamt!! När vi skulle lämna mäci o stod utanför o vänta på vagnen så börja de tjaffsa igen så vi bestämde oss för att filma detta hahaha eller Petros bestämde sig för det menar jag..haha roligt.
Händelse nr2: När vi stod där ute så står vi (jag o mitt umgänge) som i en klump o så kommer en fet blonderad slutkörd äcklig svensk tjej som bokstaligen tränger sig mellan Getoar o Nikola för o komma fram hon typ knuffades o kämpade sig igenom :S När det fanns jääättemkt plats runt omkring oss, min bror (Getoar) tog tag i hennes hand precis när hon hade passerat mellan de o sa "det finns ingenting här din tjuv!" det visade sig nämligen att denna patetiska tjej stoppat ner händerna i hans fickor för o försöka hitta någonting där..sååååå pinsam man kan va! Blev så glad att broshan skämde ut henne genom att säga så framför alla, hon bara fortsatte halvspringa därifrån..

Iallafall idag har jag bara chillat, HAR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ONT I FÖTTERNA!! På hemvägen gick jag som en jag-vet-inte-vad så jobbigt, vanligtvis när man är utomalds o så så är det ju bara att ta av sig skorna på vägen hem as usually men nu är vi i Sverige och marken är blöt och man har tights på sig så lite surt var det menmen vill man vara lång får man stå för konsekvenserna haha..
Skulle gå hem till Itman ikväll för filmkväll men tror inte jag orkar gå för som sagt I'm in pain!!!
Nu ska jag nog bara lägga mig ner omringa mig i massa gott o titta på TV, kanske ladda ner nån film, vet ni någon bra film eller? kanske ska ta o kolla på Sex in the city (nej har inte sett den än!!!) men den vill man ju spara till tjejkompisarnas hemmakväll..jaja får se :)
Nu kommer iallafall massor med bilder från igår kväll!

Slänger in denna också, så ni liksom kommer in i stämningen när ni tittar på bilderna hahaha (sikken geek jag är..)
 



Itman skulle noppras så vi satt där o gossipade lite haha


vi gillar vattenpipa ja :)

haha skön bild!

såhär såg man då ut.. (det blev till slut Mischa Barton-sminkningen, dock mycket mera dämpat som ni ser..)

hon var jätteglad!

Itman & Shabbu var på G - Det var jag med haha - Jag ser lagom borta ut o Mirna är söt!

Hooouseparty baby!!

Love you guys!

hahaha skönaste Shabbu!

Sötisar!

Shabbu & Jag

haha "hej jag är borta"

I&S

I love what house-music does 2 me

Vilostund

Shabbu & Aram

Nowna & Johanna var också på plats!

Itman, Nikola, Petros & Victor

yeeeeeeeeah

Shabbu är superglad, jag bara finns och mirna ser hög ut?? hahaha

hahaha älskar bilden för att det ser ut som jag slår till Shabbu..

På G hela natten baby

Somebody and me

yesyes

Sen skulle man följa Shabbu hem..

PUSSS!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: