Gona

Ångest

Kategori: Allmänt

Idag har verkligen inte vart en bloggdag, vääldigt seg dag!! Superseg dag..har bara suttit framför nätet o sökt lite jobb eftersom jag inte kunde somna..försöker få tiden o gå snabbare för klockan 8 ska jag, Mirna & Lejla på yoga, ska bli kul.
När jag kommer blir det ett skönt uppfriskande bad direkt! Sen har jag lust o köpa lite tidningar eftersom det inte finns något intressant på TV idag, eller bodde jag kanske plugga istället? aa jag ska fan plugga idag!..dvs om jag orkar. Kan inte plugga när jag hör alla sitta o skratta o ha kul i vardagsrummet!! Men ikväll ska jag försöka stå emot!

Imon när jag träffar Maia måste jag till Statsbiblioteket igen och så nya hörlurar till iPoden (glöm inte nu Gona!)
Det här lovet har gått så jäkla snabbt att allt man hinner känna är ångest!! Ångest för att man inte pluggat matte B, ångest över att man inte vart och lånat böckerna tidigare, ångest över att man inte börjat på företagsekonomin tidigare, ångest att man inte hittat jobb, ångest att man inte sovit ut som mycket som man velat, ångest för att man inte haft så kul(?) ..ja, livet är hårt och idag är inte min dag så får hoppas på att yogan gör mig glad idag för d är inge kul o plugga samtidigt som man har ångest! yea yea hoppas ni iallafall har haft en bättre dag en va ja har!!

PUSS på er, hörs ikväll!!


Kan inte nån bara ta mig dit och låta mig vara där förevigt..


yoga..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: