Gona

Ha en trevlig helg!

Kategori: Allmänt

Verkar inte spela någon roll hur många timmar jag sover om nätterna, är ju fortfrande lika morgontrött? Jag kanske får ta det helt enkelt, jag kommer aldrig bli en morgonpigg människa!
Ja, jag somna ju runt 22 igår och det var så oootroligt jobbigt att vakna 7 idag! Men mamma hade ställt fram massa grejer till frukost (gulligt!) så man kände ändå för o gå upp hehe..Efter en stor frukost med mina bröder drog jag iväg till skolan där vi skulle stå i cafét idag! (Vi har en väldigt liten skola UTAN bambatanter!! Och vår bamba, om man ens kan kalla det så, är vääldigt liten och ligger mitt i skolan, så man är alltså inte bara där under lunchen utan hänger typ där och måste gå förbi för att ta sig fram till olika klassrum. Iallafall där har vi då ett café som alla tvåor under året jobbar på för o samla ihop pengar till balen, vi missar alltså våra egna lektioner en hel dag för o stå där vid cafét, sälja grejer o så men också agera slav a.k.a bambatanter..anledningen till att jag kallar det slavarbete är för att visst vi samlar ju ändå in och tjänar något på att stå vid cafét o sälja men vafan vinner vi på utav att istället för lektion stå o torka av borden och diska???? Jag blir arg, men eftersom jag var så trött idag o helst ville slippa lektion så var det OK!)
Det var kul faktist, fick ju stå med Sanet hela dan och Daniel förmiddan o Gustav eftermiddan! Sålde för 1500! hihi =)
& så är det ju extra kul eftersom man smaskar i sig massa gratis godsaker haha ;P

Första i bilden är på min kära rosa iPod som jag inte kan leva utan! (Som ni ser så är den inkopplad till stereon så som ni kanske hajar så blev det en jäkla massa underbar house-music för alla idag!!) Sen några onödiga bilder på onödiga saker hehe..


Sanet, Daniel och så mitt goa mellanmål..Kexchoklad (favo!) med varm choklá! Är det bara jag som tycker choklad med choklad är underbart gott?


Iallafall, igår blev det inte alls så mycket pluggande utan mest massa tjöt med familjen och så självklart goodstuff hehe..(kan ju inte leva utan godsaker som ni kanske konstaterat)

Detta tackar man ju aldrig nej till! (Ja, ja vet att jag inte får dricka juice med min magkatarr men det går ju inte att stå emot!)


MEEEEEEN SÅG NI!! SÅG NI ATT DET SNÖA! Oh gud va glad man blev! Jag älskar sommaren mest mest mest! Men om det finns snö på vintern så älskar jag den också! (Dock absolut inte lika mkt!) Hösten däremot hatar jag, gillar bara att man kan klä sig snyggt då hehe..våren, början av våren hatar jag som F.A.N men slutet där vid maj är ju helt underbar!
Men kyla är något av dt grejer jag avskyr mest! Så vintern är inte så populär hos mig, fast snö och att det är min födelsedag älskar jag ju!

Mys utanför mitt fönster!


MEN, visst blev man sur att regnet kom och förstörde allting sen? Typiskt Sverige..jävla skit!

Nu ska jag leta fram något gott o lägga mig framför TVn! Hörs senare babes!

PUSS!

OH FICK PRECIS ETT SAMTAL SOM GJORDE MIG OTROLIGT GLAD!! YEAY :D Berättar senare!

Kommentarer

  • Mirna säger:

    1500 på en fredag? :O VI SÅLDE 2200 EN TISDAG! VI ÄGER! :D

    2008-11-21 | 18:24:56
  • GONA säger:

    SV Mirna: Hahaha ja veeeet Mirna ja veeeet, du har berättat det ty 55 gånger haha söt du är

    2008-11-21 | 21:53:06
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: