Gona

USA-flags

Kategori: Allmänt

Oh va skönt, känner mig fräsch & fin nu! Åt precis en mumsig pizza - inte bra! Har inte tränat på ett tag nu, inte bra det heller! Men ska ta tag i det snart, ska försöka att träna åtminstonde 3 gånger i veckan + yoga. Imon är det ju yoga! Det var så skönt sist så jag tror jag ska dit imon också! Till helgen blir det massa plugg, men känns inte så farligt faktist, tvärtemot - det känns faktist ganska skönt! Ska försöka omringa mig med massa gott (OCH nyttigt) till helgen och bara plugga ihjäl mig!
Nu har jag slagit mitt rekord igen gud va glad man blir! :) Gud va ja tjatar om det haha men man blir så glad bara ju!
Snart börjar ju Greys! Yesyes roligt :) Tittar Ni på Greys?

JUSTE, NU KOMMER EN VIKTIG FRÅGA!  Om det var någon som följde valvakan med Fredrik & Filip igår? VET NI VART MAN KAN FÅ TAG PÅ SÅNNA KUDDAR DOM HADE MED USA'S FLAGGA? Om ni vet så snälla säg gärna till! Vill verkligen veta! Lämna en komentar här eller kontakta mig på [email protected]!

Just nu sitter jag och kollar runt på nätet, letar efter heminredning med USA flaggor eller liknade på :P Säg gärna till om ni vet vart man kan få tag på något sådant!

Nej nu börjar min serie om en halvtimme så ska packa klart skolväskan till imon så slipper jag göra det sen!!

Kanske uppdaterar sen, om inte så godnatt söta ni!!

XOXO


Jag använde mig av Björn Axén hårvårdsprodukter och DECLEORs hudvårdsprodukter!

Kommentarer

  • ♥JuJu♥ säger:

    Chilli hade förut..

    2008-11-05 | 20:38:24
    Bloggadress: http://shesmiles.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Såg inte kuddarna på valvakan men jag tror jag vet vilka du menar, Lexington och Ralph Lauren brukar ha sådana kuddar, jag har sett billigare alternativ på Mio och Chilli också :)

    2008-11-05 | 20:54:38
  • GONA säger:

    Jaha okok, tuuusen tack!! puss

    2008-11-05 | 20:59:35
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: