Gona

Barack Hussein Obama

Kategori: Allmänt

Oh gud såg ni hans tal??? Där kunde man inte rå för att gråta en skvätt! Filip & Fredrik blev vesvikna men jag fattar inte, jag tyckte det var helt underbart!! Så gulligt att han lovade sina döttrar en hundvalp när han stod där uppe!! & hans grandmá guud, där börja man gråta va! Tyckte så syyynd så :( Men talet var iallafall helt underbart jag rös hela tiden!! Han är en sådan legendarisk talare!! Hans röst är så skön o lyssna till också! WE LOVE OBAMA =) Sen kom ja tänka på..tänk om ja var i USA under valet åååååh bajsskit!! Önska ingenting annat mer än o få dra dit nuuuuu!!
Juste, ÄLSKADE när han sa "this is your victory"!! & "YES WE CAN" var ändå det bästa, sikken stämning gud, kom på mig själv sitta o leé som en geek där ensam i mörkret i vardagsrummet innan morgonsolen tittat fram..då börja man skratta och med det insåg man att man är väldigt trött, när jag sitter och skrattar åt mig själv, det kan inte vara bra haha..

Iallafall, har precis fått 5 timmars sömn nu..somna vid 7 o vakna typ 12..är happy dappy idag!!
Tog lite kort igår strax innan jag somn kl 7 haha..

Good night! or should I say Good morning?

Här har ni talet! Jag kan inte sluta titta på det, blir lika rörd varje gång!!



Nej nu blir det en riktigt stor frukost!!
PUSS!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: