Gona

Trött!!

Kategori: Allmänt

Oh gud har så ont i armarna..kom precis hem bärandes på massa saker..tyvärr blev det dock inga bilder idag eftersom jag hade glömt kameran hemma!
Men jag gick iallafall till mötet jag skulle ha halv 2 och höll på o somna! Shit va dom tjöta, vi skulle lära os om säljteknik men man kunde ju typ allt redan :P På tisdag blir det utbildningskurs så där lär man nog va nära på o somna igen(?)
Ska jobba 4 dagar i veckan(!) Så nu kommer mitt liv bli ganska fullt upp..Skolan, jobbet & träningen..o så ska man va social också ju, men jag klarar det =) Sålänge man tror på sig själv så!

Skulle ju äta efter skolan med Maia men eftersom mötet tog så långt tid o så blev det ändrade planer, träffade mamma istället! Som hade fyndat massa saker! Vi gick in till hemköp köpte massa gott sen var jag i stort behov av mat!!! Har varken ätit frukost eller en ordentlig lunch (cornflakes)! Så mäci mat satt inte helt fel..mamma hade köpt skitsnygga stövlar till sig själv också!
Oh juste köpte en jättesöt mugg till pappa på farsdag, när jag ändå va där och fick syn på en mugg där det står "The boss" tänkte jag genast på min morbror haha så den fick också åka med hem!

Ikväll blir det lite småpluggande men för det mesta ska jag bara chilla - jag förtjänar det! Sen ska jag nångång under helgen bort till morbrors nya lägenhet och vika hans kläder, för för det får jag en femhundring! o det tackar man ju inte nej till hihi :P

Idag har jag även fått in en liten tillfällig TV i mitt rum! Vår gamla data har dessutom fått sig en plats där! Kommer ni ihåg att jag berätta att internet inte funka på den för mamma hade gjort nått galet, men visste inte vad? Jo internet sladden hade självklart gått i sönder så mamma hade köpt en ny idag så internet i mitt rum - yeay!

Nu ska jag kolla på AFV (Americas funniest home videos) med lillebroshan!
Vad ska ni göra ikväll?
Hörs sen babes! PUSS

Bilden har ingenting alls att göra med inlägget men tycker bara att hon är så jävla snygg!!!

Scarlett Johansson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: