Gona

IKEA

Kategori: Shopping

Noooooooooooooooooooooooooo JAG MISSA THE HILLS!!!!! Nej nej nej det fick inte hända! Jag såg ju fram imot dt sen en månad tillbaka!! Bajs! Vet någon när det är repris?
Kom precis hem från IKEA där vi köpte en hel del saker! Massa ljus o så också, skrivbord o sånt får ni se sen när jag e klar med rummet :)
Träffa även på min vän Natascha i IKEA-farten hehe, söta tasch (L) Vi han inte tjöta så mycket, men vi hann åtminstone klaga lite på IKEA haha!

Ikväll blir det lite mys såhär med familjen, vi köpte massa gott så vi ska sitta uppe länge idag för mamma åker kl 5 idag! Vill inte!! Så jäkla tråkigt hemma utan mamma, plus att lillebror ska bo hos farmor nu under den här veckan (hon bor i samma gård) o syrran slutar jobbet typ 7, morbror har flyttat ut så det kommer bli riktigt tråkigt o dystert hemma nu! Jag ska få ta hand om hemmet haha gud va man känner ansvar :) Näe men ja slutar ju ganska tidigt så jag kommer få handla och så..fast inte laga mat..för det kan jag tyvärr inte :( Ska kanske försöka mig på någon rätt ändå :p Det verkar så kul att laga mat fan!!

Nej nu ska vi göra en tiominutare som jag o syrran så fint kallar det, det innebär att man på 10min får ordning på hela hemmet! Plockar undan alla saker o så då alltså :P
Så vi får höras senare mina vänner! Vad ska Ni göra ikväll förresten?

PUSS!


angeredsbron hehe..

syrran!

Jag hade en fuldag..

Syrran & Valdet :)

Ljusen jag köpte till mitt nya rum!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: