Gona

SJUK!!

Kategori: Allmänt

Nej nej nej. Detta fick ju inte hända! Jag FICK INTE bli sjuk!! Fyfan va jobbigt!! Det roliga va att för någon dag sen prata vi såhär om o va sjuk så sa ja till mamma hellre feber än förkyld! o nu drabbas ja av båda??? O dt värsta är att mamma inte e här, vem ska nu ta hand om mig? Mina öron kliar innifrån (är det ens normalt?) mina ögon svider o är helt röda, är förkyld, onttt i magen, halsen svider!! Hur lyckas man få på sig allt detta..bajsskit!! Ena minuten fryser jag ihjäl o nästa så koks (ja, det är mitt eget ord) jag av värme! Nej..får ta det då, får ligga hemma o tycka synd om mig själv..när jag kan ta en paus från tycka-synd-om-mig-själv grejsen måste ja ner till banken o fixa lite grejer också..sen in till ICA o köpa mat som halsen låter mig äta! Skulle inte sitta helt fel om typ min syster, som inte jobbar idag, gick ner o fixa allt..men ja litar inte på att hon är så duktig på sånt hehe..

Nämde jag att det här inte fick hända?
Nej nu jävlar ska jag fixa en står kopp te och gräva mig in i soffan framför TVn med en filt!
Hoppas ni mår bättre än va jag gör!!

PUSSSS!!

Hittade en jätterolig bild som passa till det här inlägget men den verkar tyvärr inte vilja gå med på o laddas upp så det får bli en gammal bild på Natascha & mig =)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: