Gona

USA-valet..

Kategori: Allmänt

Jag är stolt! Hann med och kolla på programet Halal tv, som jag faktist blev besviken på, fixa mitt hår, välja ut kläder till imon och fixa mina naglar! Nu väntar bara sängen på mig :D
imon börjar vi 9 har vi bestämt i gruppen, skulle behövs lite sovmorgon men det är lugnt, vi kommer antagligen sluta tidigare imon också, o det är ju alltid skönt :)
Efter jobbintrevjun imon ska jag möta upp Maia o vi ska till Statsbiblioteket för o låna lite böcker vi behöver till ett skolarbete!

Imon är ju USA-valet!! Yeay :D Jag vet inte längre vem jag vill ska vinna faktist, ville Obama från början, fastän jag inte riktigt visste vad respektive kandidat stod för. Det kändes mer att jag ville att Obama skulle vinna för att han är mörkhyad och att det kanske skulle förändra samhället på något sätt så att vi kommer ett steg närmare ett rasist-fritt samhälle. Men det är ju fel och tänka så, man röstar ju på respektive president Efter att dom presenterat vad Dom tycker är viktigt och vad Dom tänkt att göra åt saken och eftersom jag som sagt inte vet helt o hållet vad dom står för så låter jag bli att "heja" på någon. Må bäste man vinna helt enkelt!
Vem vill Ni ska vinna och varför?



Nu över till någonting helt annat. Jag har ju tidigare berättat att alla rum hemma ska göras om, så dom här dagarna är det fullt upp med o rensa, slänga köpa in nytt o masssa stök! Mamma hade gått in med hårdhandskarna i sitt rum och titta!! Vi läser sjukt mycket tjejtidningar här hemma alltså!


Jag övertalade mamma att hon skulle återvinna alltihopa! Jag säger övertala eftersom det kan vara lite jobbigt med tanke på att det är så mycket att bära och det är en bit att gå men mamma goes miljövänlig för min skull så that's great :D

Nej nu är klockan 22.02! Snabbt borsta tänderna och på med Cliniques trestegs metod and I'm ready for the bed!
Godnatt kära ni, dröm sött!!

XOXO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: