Gona

Lördag blir MIN dag..

Kategori: Allmänt

How u doin'? Hehe..jag är jätteglad! Idag har jag mest slappat och haft det bra, önskar bara min smärta i magen gick bort..då skulle allt vara prima! Och vet ni vad? Jag har bestämt mig att Lördagar ska bli MIN dag då ska jag endast ta hand om mig själv, inget plugg och ingen städning utan då ska jag bara se till o må bra! Träna kanske, göra ansiktsbehandlingar, umgås o kanske till och med sova bort hela dan hehe..helt enkelt en dag då jag kan ta det lugnt! Jag tycker alla bodde ha en såndär dag där man bara tar hand om sig själv! För som jag sa igår, det är väldigt lätt att glömma bort sig själv i denna stressiga vardag! Jag gjorde det ju! & jag fick lära mig det the hard way :P Genom att drabbas av magkatarr som orsakas av stress och ångest! Jag är ju jävligt lat också och bara flyttar fram på saker men det beror också på att jag har koncentrationsproblem, om jag inte är på G så kan jag sitta huuur många timmar som helst med böckerna framför mig och inte få in nånting i huvudet! Det är bara när jag är på hugget (haha) som jag kan råplugga..o när jag väl börjar kan jag inte sluta! Så många gånger när jag säger att "nu ska jag plugga" så gör jag oftast allt annat än o pluggar..tyvärr!

Imon måste jag ringa till Phone House, min data har fortfrande inte kommit och det har väl gått en vecka nu? eller imon har det väl iallafall gått en vecka? nej, jag ska iallafall ringa de o kolla upp när det kommer, I can't wait hihi :)

Juste, kommer ni ihåg att jag hade skrivit på prenumation på någon tidning men visste inte om det var Cosmo eller SOLO? haha ja hade gjort det på båda hehe..härligt! Nu blir det ännu mera pleasure! Hade även fått hem en mascara med SOLO, volym mascara :) Så sen får man testa imorgon, berättar efteråt om den var bra eller inte! Den ser iallafall ut o va bra ;P

Juste, tårtan! Gud va god den blev! Hann dock inte ta kort på den eftersom alla hugg i som djur haha men stolt blir man..andra gången jag gjort tårta o ändå är den gudomlig hihi, så är det nog när man har en mamma som är bäst i världen på att laga mat!

Nu ska jag ligga o njuta av gossip, mode o allt annat dessa underbara tjejtidningar ger oss!

GODNATT BABES!

XOXO


oh gud va Lina är F.U.L fyyy!


mascaran!


Mamma & Jag för ett (bra) tag sen! Titta så vacker mamma är och jag så söt jag är haha!
Tider man verkligen saknar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: