Gona

ONT i magen!

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Först och främst måste jag bara tala om för er hur fruktansvärt ont i magen jag har! Oh herregud va ont det gör..tror ja dör!
I skolan fick jag iallafall gjort allting som jag låg efter med! Fan va skönt, all ekonomi är nu inlämnat och nu till helgen ska jag bara läsa ut engelskaboken och ikväll ska jag sitta och göra klart Retorik-plugg!
Gime kommer till Gbg idag och ville träffas idag..Även Amir ville hitta på något men med tanke på min magont och plugget så tror jag att jag avstår från att hitta på något idag! Får bli imorgon efter jobbet isåfall!

Efter skolan blev det lite shopping på stan med Mirna & Shabbu..och när vi va inne på H&M så hitta vi ingenting men påvägen ut..fick jag syn på någonting, en liten bit av en lacksko som låg under ett par tröjor på en hylla..och gud vilken tur att jag såg et! När jag gick fram upptäckte jag ett par äckligt snygga skor!!! I MIN STORLEK dessutom!! I love them..så jag köpte dom direkt! Mirna tyckte att jag har redan likadana men Nej, dom är ju inte alls lika haha! (Bild kommer i nästa inlägg)

Inne på Kicks köpte jag aroma ljus (harmony) o fyyyfan va gott dt lukta va! Tänkte köpa massageolja också haha, det är nämligen så att Shabbu och jag har bestämt att hon ska massera mig en dag, med massageoljor och hela kitet (mirna tyckte det lät konstigt men vadå?? hehe) fast dom lukta inte så gott så får leta vidare!

Kom hem för en stund sen och har precis vräkat i mig massa mat i hopp om att jag ska må bättre..men icke, jobbigt! Ska vila en stund nu sen blir det plugg!!

PUSS!!


På Företagsekonomin B gjorde vi allt annat än det vi skulle..



På stan var man med dessa flilurer..

Kommentarer

  • Mantana säger:

    Gött med ekonomi hela dagen på fredagar! Då hinner man med allt verkligen.



    Hej orange ansikte o gråa läppar! hah, ser att du använder inställningen färgaccent full ut :p



    ajah slut tjötat! KRYA PÅ DIG! :)

    2008-11-28 | 20:43:27
    Bloggadress: http://musicsoulrhythm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: