Gona

Fjortis-fester

Kategori: Allmänt

Hej igen!
Kom precis hem, fyyfan va gott pasta är med philadelphia!! Mums hehe =) Där satt vi iallafall i några timmar o tjöta och hade det allmänt kul =) Passade på att informera vad jag önskar mig i födelsedag också (30dec!!) och när jag kom så såg jag på min vän Ninas blogg att hon gjort en önskelista med bilder, så tänkte kanske att jag borde härma henne där hehe, alltid roligare och se saker på bilder än i skrift? Kan säga att dt är en jäkla massa elektronik iallafall..är ett elektronik-freak hehe :P

Iallafall..fick ett sms av en gammal killkompis idag där han sa att jag skulle komma till en fest i hjällbo!!!(där jag bor) och att jag skulle ta med 'gänget'..fyfan tänkte jag, en av alla dessa tusentals fjortisfester!! Varje gång dom här festerna slår till messar han mig och varje gång svarar jag någonting i stil med "jag går inte på fjortisfester" eller är lite skämtsam och säger "tyvärr, jag är för fin för sånna fester!" haha nej men skämtosido hur kan man med all självrespekt i kroppen dyka upp på sånna här lokalfester? "Hej jag är en okänd fjortis som fyller år, jag har hyrt en billig lokal med massa alkohol i och jag känner 5 pers av dom 100 som är här" & det värsta är när man sedan ser bilder..oh herre jävlar gina tricot butiken har utnyttjats till max..o alla är helt jäkla svettiga o råfula!! nej fyfan, skulle hellre dött än o gå på en sån där fest man har i hyrda lokaler!! Bättre och vänta tills man blir 18 och får gå på NORMALA fester faktist..yea det är ett tag kvar men snälla har mer stolthet än så haha..ja kanske tycker ja gör en big deal av det hela, men jag tycker verkligen det är enormt pinsamt med sånna fester.
& så förut när vi kom hem, jag & Itman så var det massa fjortisar på hållplatsen och på bron..vissa hade typ kort jacka och kooortaste klänningen och helt bara ben..asså jag älskar bara ben, men vafan det är vinter nu? det är aldrig fint med bleka nakna ben på vintertid!! o så var det en GAAH riktigt tönt som stod och drack rakt ur en vodka-flaska mitt på torget, hon stod där med sina kompisar och lekte full..ja kan slå vad om att hon är lika gammal som mig, om inte äldre..när växer människor upp egentligen? fyfan.

Nu blir det lördagsgodiset jag köpte och film! Ska upp f'*cking 10imon!!! Jobbar ju..ska fan försöka fixa in Itman där ja jobbar, då blir det skitskoj på jobbet wuhu :D

GODNATT KÄRA NI! PUSS =)

Bilder från kvällen (hos morbror Bekim)


När jag har tråkigt..så tar jag kort hehe

Skulle testa lite grejer min kamera och fick oavsikt tll den här bilden..skrattade ihjäl mig, där ser man min söta lillebror som ett litet gulligt barn och så kommer cigarett-paketet där hahaha nej gud jag tyckte iallafall dt var askul!


Nu väntar detta på mig i vardagsrummet så TADÁ people!!

Bilder från kvällen med tjejerna kan ni se om ni scrollar ner till det förrförra inlägget =)

Kommentarer

  • JOANNA säger:

    god morgon bebi

    2008-11-30 | 10:23:14
    Bloggadress: http://byjoanna.blogg.se/
  • Lena säger:

    heyy! asså jag tkr d e skoj med fester xD men lite rätt har du allt...och jag håller med dej om d där me benen ;) jag är 12 år (du frågade) :) lite yngre än dej antar jag vah??

    puss och kram

    2008-11-30 | 11:11:38
    Bloggadress: http://misslifeinpashion.blogg.se/
  • anonym säger:

    söta bilder.:)

    2008-11-30 | 13:19:41
    Bloggadress: http://tanzanit.blogg.se/
  • Egzona säger:

    så sant :)

    2008-11-30 | 13:59:00
    Bloggadress: http://egy.blogg.se/
  • diana säger:

    Tack för din söta kommentar! =) Läs gärna mitt inlägg idag som jag tipsar om lite julmode! =) Hoppas du får en mysig första advent! KRAM// Diana

    2008-11-30 | 16:45:50
    Bloggadress: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: