Gona

Ingen skola idag heller..

Kategori: Allmänt

Hej! Idag har jag fruktansvärt ont i magen! Skulle till skolan idag ju, men somnade 5 på morgonen pga min magsmärta..detta är sååå f*cking jobbigt ja dör!! Skulle egentligen blogga runt 12 när jag vakna men mamma tjöta att om jag går hungrig så gör det bara ännu mera ont å jag o mamma gick ner til ICA o köpte frukost, sen satt vi o åt allihoppa, mamma, jag och lillebror! Nu sitter jag o broshan och smaskar på varsin Risifrutti, han spelar spel här bredvid mig och jag sitter vid datan :P
Juste, datan! Jäkla Phone House höll på o luras ju! Vet inte riktigt hur allt gick till men det var en massa mycket mer pengar jag skulle behöva betala än va dom sa till mig!! Så mamma ringde o skällde ut dom o dom tog bort grejsen direkt haha..nu tyckte mamma att jag skulle köpa datan direkt i affärern utan o delbetala o sen köpa till mobilt bredband, blir nog bäst så..för mamma vet bäst :)

Är så jäkla shoppingsugen idag ååhhh haha..det är tur att mamma inte litar på internetshopping..annars skulle jag nog klicka hem kläder varje dag hehe :$

Nu ska jag vila framför TVn..kanske till o med spela lite PS? OH YEAH The SIMS - I LOVE ;D

Puss på er sötingar!


Jag som babygirl hihi :)


Mamma köpte massa grejer som är bra för min mage!

Breakfast!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: