Gona

Good night darlings!

Kategori: Allmänt

Hej, idag på jobbet gick det asbra! Sålde fan 7 stycken på tre timmar..o detta är ändå min andra gång so yeah GO GONA!! hehe..när jag kom åt jag en väldigt sen middag så var så gó så jag var nära på o äta två omgångar men STOPP sa jag till mig själv, inte bra och överbelasta magsäcken annars gör det bara superduperont!
Titta lite på slutet av DH också, som jag berättat tidigare kan jag inte längre följa mina kära serier längre eftersom jag jobbar, men har ju laddat ner alla så när jag har tid ska jag sätta mig o titta igenom dom :)

Kommer ni ihåg att jag berätta om lillebrors disco förra veckan? Vi hade tittat lite fel haha..vi (läs: jag) upptäckte att det stod 19 november o inte 12 så lillebror blev besviken o så men iallafaaaall haha han skulle klippa sig idag, han klippte sig precis, o komisk som syrran är så ska hon alltid skoja till det, så hon gjorde the funniest haircut på honom ever haha fyyy va fult..(scrolla ner för bilder) Men nu ser han självklart inte ut så haha, hon raka ju bort alltihoppa sen!

Ikväll vill mamma att jag ska va i säng tidigt så jag får en god natts sömn ikväll vilket låter otroligt skön så ska strax krypa in i min sköna säng! Imon ska jag råplugga (nej nu menar jag faktist allvar!) för känner att jag ligger låångt bak haha :S

Nu pratar jag med min vän Moner som mobbas om alla mina stavfel här på bloggen haha men jag har sagt det till dig MONER o jag säger det igen: jag skriver så snabbt så jag hinner inte titta igenom alla stavfel! haha ni får helt enkelt leva med att jag kommer skriva fel då och då haha ;D

Nu blir det av med sminket, borsta tänderna, tre-stegs-metoden med hudvårdsprodukterna sen blire bums i säng!!

Godnatt cutiepies!!

XOXO


HAHAHAHAHA FYYYFAN!!

Kommentarer

  • Psst...! noescape säger:

    hihi, ok tack så mycket för just DIN röst! :D

    2008-11-19 | 07:49:51
    Bloggadress: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här: