Gona

Min helg!

Kategori: Allmänt

Heeeeej babes!
Äntligen hemma! Fyyfan va mina ögon svider! har precis jobbat i 7 timmar o ja kan säga er att det var allt annat än kul! O sen lunch i 45 minuter..får man sitta o äta alldeles ensam på Mäci, inte heller kul. Vafan är det för fel på o sitta ensam o äta? att folk ska glo så! haha lite jobbigt..men har man iPoden med sig so who da hell needs people haha ;P

Sålde iallafall 4 st idag! Jag jobbar som telefonförsäljare (yeah I hate them 2) och säljer pocketböcker hehe..så sålde 4 stycken erbjudanden idag, min coach tyckte dt va asbra! Men alla andra sålde så mkt mer så ja va inte nöjd hehe, hoppas att dt går bättre nästa gång bara!

Ikväll skulle ju mamma komma hem!!! Men dumma dumma jag hade tittat fel på biljetterna, o mamma ringer mig sent på kvällen när jag kom igår o ba "jag tror jag ska komma hem på måndag..det står 17:onde här?" (skrev ut bokningsreferns till henne) o ja ba "neeej dt söndag du ska komma hem!" mamma lät fortfrande osäker o bad mig kolla upp..o yes hon hade rätt, jag hade hela tiden sagt söndag till henne fastän dt va måndag! Alla blev jättebesvikna, fast mest tror ja jag o lillebror blev, saknat mamma väldans mycket! & har verkligen fått mig en tankeställare den här veckan, om jag knappt kan klara mig utan mamsen i en vecka hur fan ska ja klara mig när jag flyttar till andra sidan världen (USA) nej fan..mamma ska iallafall följa med mig i början! det har vi bestämt :)

Igår...skulle vakna tidigt o gå upp o städa men icke..låg i mammas säng med lillebror o tjöta..han väckte mig klockan åtta!! o vi lekte såhär ni vet när man lyser upp ficklampa mot taket och använde våra fingrar som karaktärer som en liten teater you know haha o det va askul, tills jag kom på att jag behöver sova eftersom jag hade en lång dag framför mig! Men inte fick man sova för det, så där satt vi o lekte fram till typ 10 sen kom farmor o ja fick fixa mig lite fort käka frukost sen åkte vi iväg!
Hjälpte farmor med det hon behövde och shoppade presenter till Itman! Sen åkte jag in till stan mötte upp Nina som också skulle köpa present! Sen satte vi oss på Mäci o åt varsin stor meny..glömde bort tiden sådär också för när vi kom hem va klockan typ 5 och vi skulle vara hos Itman 6 o jag skulle fortfrande duscha, torka & platta håret, ta på mig, sminka mig och packa in alla presenter!! + FIXA MUSIKEN!! Så ni förstår att jag var stressad o kunde absolut inte titta på The Hills, men det är lungt har de på datan så får kolla när ja har tid!
Jag gjorde allt så snabbt jag kunde o så kom Nina över o vi fixa oss tillsammans at my place sen fixa vi musiken, en CD blev med Itmans musik (alot of african dance-music kan ja säga haha) o en annan fullproppad med..va tror ni? SJÄLVKLART HOUSE! Men ingen jävel på festen ville lyssna på House, bara ja o nina!! Förstår mig inte på människor som inte gillar musiken vi gillar haha! O framförallt ja förstår mig inte på vissa sånna här danslåtar..man hör ju ingenting bara en mörk röst som mummlar o så ska man shaka loss till det? No thanx. Jag dansar ihjäl mig till RnB det gör jag såklart! Men vissa låtar bara näe..

Det var iallafall askul på festen och igår glömde jag säga att även min vän Moner fyllde år igår!! O han va ju också där o skulle firas! Han kännt han i ett par år nu o han är en skön snubbe med härlig humor, vi slåss alltid men det är OK haha :D
Vi höll till i köket för det mesta o satt där o prata minnen o skratta o tog kort o så, massa människor på festen men vi som känner varandra från längre tillbaka höll ihop lite mer..as usually :P

Idag va det asjobbigt o vakna, ville bara fortsätta o sova hela dan men nope upp o hoppa för en dusch o sen till jobbet! Nu kom jag på att, att mina ögon svider kanske beror på att jag suttit framför en data hela dan! Då kanske ja inte bodde sitta här mer hehe..men jo ja slänger nog in ett Godnatt-inlägg senare! Men nu ska jag umgås för Behare är här o nu ska vi äta!

Vad har Ni gjort idag då? & Har Ni haft en bra helg?

XOXO

Nu kommer massa bilder, men tyvärr tog jag inte så många bilder under festen så får så om Nina har lite mer som hon kan skicka!


detta höll jag o lillebror alltså på med igår på morgonen haha!


den envisas med o va sne! Detta var iallafall Nina påväg hem från stan!


hon blev jätteglad över en av mina presnter..ni kanske förstår varför hehe..


haha amir har askul!


birthdaygirl and meeee..love you bäbä


birthdayboy and me! haha härliga peps ;P


Karanta & Jag , barndomsvänner :)


nina!


karanta, moner o halva pedram


han tyckte dt va askul haha!


när vi skulle hem var vi typ 10-15 pers i ett gäng haha dt va kul :)

I NÄSTA INLÄGG KOMMER BILDER PÅ ITMANS PRESENTER!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: