Gona

En hög läxor..ge mig lov?

Kategori: Allmänt

Hallå folket!
Mår ni bra? Jag mår lysande! Eller ska inte överdriva..ja mår bra hehe..Fast känner mig lite småstressad..kom precis hem och ska iväg igen om en timme (till jobbet) Blir galen hinner aldrig träna ju! Fast det får jag egentligen inte ändå eftersom jag måste ta det lugnt..

Juuuuuuuuuste Ni vet det stora arbetet jag tjöta om hela tiden i Företagsekonomi A??? Vi fick tillbaka den idag och vi fick VG!! Gaaahh vi blev överlyckliga o stod och krama varandra tusen gånger och skrek o hoppa (Jag & Shabbu alltså..) haha ja vi blev ju superglada eftersom vi hade haft det sååå jäkla stressigt, vi gjorde ju klart arbetet samma dag som vi skulle redovisa(!) Så snyggt jobbat va! Är så stolt över mig själv, längtar tills mamma kommer hem så jag får skryta lite :P & så till pappa också så kanske plånboken blir lite fetare..hahaha (a)

Oh så har ja lärt mig fixa header..eller rättare sagt Mantana har lärt mig! Tror ja hehe..tror jag hajar det nu iallafall :P Men hinner inte med det nu! Måste få i mig en tidig middag nu eftersom jag inte kommer hem förrens halv 10(!) Då blir det sängen direkt! För imon ska jag plugga heeela dan! Fram till kl 5 då dt blir jobba igen!
Känns så underbart att jag ska få åka iväg snart..23 dagar kvar..YEAH!!

Hade redovisningen idag också ju! Skulle visa hur man knuter en slips! Det gick ju asbra (tror jag iallafall..) Så det känns gött att det är avklarat nu har jag kvar Argumenterande tal, Analays av Obama-talet och så Informerande tal! Sen så ett Fest-tal efter jul, sen är Retorik-kursen avklarad! Va skönt det känns..Ligger efter med Argument-talet och Obama-talet bara, men Obama är i grupp så det känns skönt! Ska fixa ihop ett argumenterande i helgen iallafall!

Sen ligger jag lite efter i Företagsekonomin också, vi har börjat B kursen nu och ska ha prov på det den 16 december så det gäller att råplugga tills dess! Kapitel 5 och 6 ska jag bara läsa igenom och kunna men sen så kapitel 7 är den vi har prov på!
På fredag måste jag lämna in: Privatbudget, Kassabok, Praktikuppgiften (hjälpa andra starta företag) och Analys av vårt företag! Fattar ni va stressigt? Men Privatbudgeten och kassaboken är klar så imon måste jag göra klart dom två andra! Det ska nog gå bra!
Matte B provet ska jag göra efter jul (tack och lov för det) så jag hinner plugga under jullovet! Gött!

Och inte nog med allt detta! Jo sen måste jag läsa ut en engelskabok (Rose Marys Baby) till den 4 december & Två gamla svenska komediböcker som vi sedan ska ha en lektion om sista veckan i skolan..så stressigt? eeh typ..

Oj, va mycket pluggprat det blev hehe..men känns skönare och få en klar bild av allt jag har kvar..alltså 8 grejer kvar att göra innan lovet, som är om 25 dagar..jag tror jag dör lite va =)

Nu måste jag laga till något att äta, tar vagnen om 45!!

Förresten, Har Ni haft en bra dag? I hope so!

XOXO

Senare kommer bilder från dagen! Så håll utkik =)



Da geeks på Retoriken..

Efter svett, tårar och blod fick vi äntligen fram den..

Vi & vårt företag (höhö)

Det brukar bli ganska stökigt på Företagsekonomin..

HAPPYDAPPY!

Jag blev sur på Shabbu..då försökte hon uppmuntra mig med en Puss..men den ville jag inte ha! (Tro inte att jag glömt Shabbu!!!)

En sån måste jag ha, annars mår inte jag så bra! (hihi det rimma!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: