Gona

GRATTIS TILL MIN BÄSTA VÄN!

Kategori: Allmänt

GRATTIS TILL MIN KÄRA SYSTER, SOULMATE, BÄSTA VÄN OCH PSYCHOBITCH ITMAN SOM FYLLER ÅR IDAG!! (efter 12)
17 år! Nu  är hon i en o en halv månad en siffra äldre än mig! haha jag känner mig dock älde(är lite mammig av mig)! haha (o hon är lite barnslig av sig)..
Känns nästan som det är Jag som fyller år haha, men man blir sådär glad inombords! Jag älskar födelsedagar, det är verkligen någonting speciellt ju! Man firar att en viss person har födits, man visar sin tacksamhet o gläjde till dens föräldrar och gud (eller vad man nu tror på) o jag tycker iallafall att det är riktigt stort hehe..:P

Imon blir det iallafall party hos henne o det ska bli riktigt kul! Ska se till att hon har riktigt kul, för det förtjänar hon självklart!

REMEMBER I LOVE YOU BABE AND SOON WE'RE HITING OF 2 THE USA!! (som jag sa på telefonen alldeles nyss) Längtar som in i helvete! Itman&Gona in L.A...gosh you never know what happens ;)

Här kommer en liten tillbaka blick på underbara tider tillsammans! (ibland skäms man seriöst för vissa tider man gått igenom i livet HAHA)

innan dess en låt som ni kan njuta av medans ni tittar på bilderna!
Metro Station - Shake it












och slutligen våra värsta fjortistider..


hahaha oh gud!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: