Gona

Igårkväll :)

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Jag tror tabletterna hjälpte lite igår! Fick inga sånna där kraftiga vet inte vad jag ska kalla det men dt spänner ihop sig precis vid revbenen i typ 10-15 min i streck o då kan ja gråta av smärta men sånna fick ja inte på hela dan igår! men sen runt 5 på natten vakna jag av smärtan o tog ett tag innan ja kunde somna :( O så vakna jag illamående o sen dess har jag vart illamående..jobbigt!

Igår satt vi iallafall där jag o lillebror och så blev vi hungriga så vi gick o köpte pizza..som egentligen inte alls är så smart eftersom när man har magkatarr ska man b.la undvika olja o fet mat.. men jag har vart sugen på det i ett tag nu så jag frossa i mig det! Det är konstigt, nästan alla människor tappar aptiten när dom är sjuka..men jag & mamma blir dubbelt så sugna på allting när vi är sjuka! Så här är det inga viktnedgångar när man e sjuk inte!

Ja iallafall..magkatarr, läste på lite vad dt va o så..o det stod att det orsakas av stress o ångest (yeah) jag har ju kännt mig så jäkla stressad den senaste tiden o ångest för allt ja inte hinner med o så! Jättejobbigt..o så ska man undvika fet o oljig mat som sagt o alkohol o typ sura drycker som juice(!!!) hur ska jag klara mig utan juice..nej det ska jag inte, älskar ju juice kan inte sluta dricka det nej..vet inte hur bra det är att mixa det med tabletterna men aa..förresten när jag prata med itman igår kväll (som också haft magkatarr) så fick jag reda på att dom här tabletterna jag berättat om går att öppnas!! ush där inne såg det jättekonstigt ut..vi kom fram till att båda tyckte att det likna drogpiller..hahaha creapyy :S menmen nedan får ni bilder på dom!
Idag skulle Nina ta ut mig på promenad eftersom hon ansåg att jag behöver luft haha så söt hon är! Tack så jättemkt babe, men vi såg att det börja regna o så så det var inte lika roligt o gå ut o bli blöta längre haha :P men det är lugnt behöver inte luft när ja kommer träffa alla mina darlings imorgon!
Fast har ingen aning om vad jag ska ha på mig! Itman förklara det så bra när jag prata me henne imorse hahaah, när jag fråga om jag ska va festklädd eller chillklädd? så sa hon att jag skulle mixa dom två..att jag skulle va snygg men ändå kunna äta o andas i min outfit hahaha då förstår man precis..ja vi har våra egna speciella sätt att förklara för varandra så vi båda förstår hehe.. men har iallafall lust med svart! har lust med ett sånt där hippieband på huvudet! finns massa fina sånna i affäerna nu har jag sett men det tycker jag är lite weird..ja tyckte det va snyggt o så när det kom ut, asså när moss, barton, richie o sånna här hade dom o det var ju ett jäääkla bra tag sen o dom är populära i affärerna NU :S dt fattar inte ja..men syrran sa iallafall att det fanns snygga på Gina så får ta o kolla in det.
Vill känna mig snygg imon! har kännt mig ful o sunkig hela veckan så längtar verkligen till o få fixa mig o så haha (a)
Imon ska jag till partille med farmor tror jag, ska hjälpa henne med lite grejer sen måste jag stanna i stan o hitta present till min tönt! Fan hoppas jag pallar med o va i stan så länge..är hela tiden rädd att jag ska spy om jag är någonstans ett tag men får fan ta o ta mig samman!! Jag SKA INTE spy..hehe vi får hoppas att min intalning hjälper ;P

Oj, blev ett jäkla långt inlägg men fan don't blame me, inte fått blogga på en hel kväll hehe :P

Nu ska jag ta en dusch sen vet jag inte va som händer, dom här dagarna har jag inte kännt för o gö så mycket men idag känns det som jag fått ruttna i ett tag nu o bodde få känna lite gläjde! Maybe shopping? aa skulle inte sitta helt fel..

Förresten, ett stoooooooort GRATTIS I EFTERSKOTT till kära söta Mia som fyllde år igår! Sorry I forgot babe!!<3


Pizza, såklart med min absoluta favoritdricka FANTA EXOTIC!!


Självklart måste man dricka te hos farmor! & NINA, DET VAR DESSA GLAS JAG MENA DEN DÄR GÅNGEN!! HAHAHA


Mina piller(haha) visst ser dom strange ut!? Tycker jag iallafall ;P

XOXO / SICK GONA HIHI


Kommentarer

  • Nina säger:

    HAHAHA ahaa, omg shot glas

    2008-11-14 | 14:30:42
    Bloggadress: http://niinche.blogg.se/
  • nells säger:

    haha aa men då förstår ja, blod och sånt är inte läskigt för mig heller :)

    taack för informationen, funaderar på se den då.. men måste man ha sett alla andra så att man ska fatta den femte ?

    haha, puss gmn <3

    2008-11-14 | 17:12:44
    Bloggadress: http://nellyisacson.blogg.se/
  • Nina säger:

    Taacckkkk (L):D, (det var inte lätt att göra den, min bärbara höll på flyga ut ur fönstret hur kämpigt de va)

    2008-11-14 | 17:14:51
    Bloggadress: http://niinche.blogg.se/
  • Jack säger:

    stilren bloggdesign ;D

    Händer idag då ;) ?

    2008-11-14 | 17:36:25
    Bloggadress: http://fotografjack.blogg.se/
  • Shabbu säger:

    Haha shottar du te?!

    2008-11-15 | 00:11:09
    Bloggadress: http://shab.blogg.se/

Kommentera inlägget här: