Gona

USA

Kategori: Allmänt

Godmorgon godmorgon!! Haft en härlig morgon? Inte jag..eller den va OK, men vakna självklart av min magont..jag somna typ 4 igår..trodde seriöst att jag skulle dö..detta har alltså aldrig hänt! Att jag fått ont i magen i dagar i streck!! Mensvärk får jag nästan aldrig, bara första dan maybe men då är det inte alls så grovt så det är det inte, ja fattar inte what's wrong :S Farmor tyckte att jag skulle till doktorn men jag pallar inte med deras jävla skitsnack! Dom gör ingenting bara ber mig o göra onödiga grejer som typ "drick vatten" ÖÖÖÖH?? Nej blir bara arg om jag går så jag avstår ist!

Oj va aggressivt dt börja hehe..nej men idag verkar vara en bra dag..förutom vädret! Skulle vara så jäkla underbart om man kom hem en dag o hitta två stycken L.A biljetter på sängen..o precis innan man hajar läget springer itman in i rummet! Vet ni hur ofta jag dagdrömmer detta eller? Att våra föräldrar ger oss biljetter för o få stanna där i nån månad? Gud va underbart..fast det känns nog bäst att vänta egentligen..alltså att inte åka till USA förrens jag ska dit o bo, jo visst klart det är bra o lära känna stället, men jag tror stark på att om jag åker dit o sen måste tillbaks till det vardagliga livet här i Sverige, då skulle jag nog hamna i en djup depression.

Nu ska jag försöka få i mig frukost. Ha en bra dag snyggingar!!

XOXO

PS. COPYCATS BUG OFFF!!!

Kommentarer

  • Tove säger:

    jobbigt d där med magen, å doktorer snackar ju ganska mycket onödigt...

    uunderbart med usa!! vill såå gärna åka till californien å hälsa på en vän, om man ändå hade pengar...

    2008-11-11 | 12:35:13
    Bloggadress: http://theedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här: