Gona

Hemma-spa VS BIO?

Kategori: Allmänt

Godmorgon folket! Hur mår ni idag? Jag mår bra :) Men känner att jag bodde äta frukost såfort som möjligt eftersom jag känner små värkar i magen (oj nu lät jag gravid) hehe..

Tänkte dra på BIO ikväll med gänget men nu så vet ja fan om jag orkar! Känner för en hemma-spa dag idag..känner alltid för det iofs men eftersom lördagar nu officiellt är mina dagar så passar ju det sig ännu bättre då!
MEN, pluggfri blir icke dagen ändå! Det kanske får bli en halv-lugn dag hehe..för just nu innan jullovet har jag ju massa plugg o eftersom jag jobbar hela dan på söndagar så kan jag faktist inte vara pluggfri på lördagar!

Iallafall, tänkte dra in till stan en snabbis och köpa lite grejer till hemma-spat =) Tänkte fixa naglarna också för det var ett tag sen jag brydde mig om dom!
Och så måste jag till banken också och skälla ut dom lite haha ;P

Fast nu fick jag precis ett sms av Itman som löd: "YEAY Bio idag =D"  så känns ändå som jag vill gå! haha jaja får prata med dom andra o se hur det blir! Men hör av mig snart för nu måste jag äta frukost!!

Vad ska Ni göra idag då?

PUSS!!


VS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: