Gona

Magkatarr..

Kategori: Allmänt

Godmorgon bloggen! Fint väder idag, önska bara man kunde njuta! Pratade med läkaren idag o har tydligen magkatarr!!! Måste inte man typ opereras för detta? Fattar inte ens riktigt va dt är :S Fan va jobbigt att mamma inte e här hon kan ju fan allt o har tabletter till allt! Men hon ringde iallafall (mamma då) o sa vilka tabletter jag skulle ta o ja kan säga att dom ser läskiga ut!! typ såna där små piller med olika färger på var sida o om man skakar på dom hör man pulvret där inne! creaaapy hehe men hoppas bara att dt går över så snart som möjligt för min kära Itman fyller ju år på lördag, o min vän Moner också för den delen o dt ska vi ju fira! O inte vill man sitta o gnälla på sin magont där!!
Inte jobbat på mina två första dar på mitt NYA jobb..det kan inte va bra direkt men vafan ska ja göra, sist ja va där så spydde jag ju så inte så kul om det skulle hända igen!

Nu ska jag byta om till myskläder o kanske kila över till farmor igen!
Puss!!

Går tyvärr inte att ladda upp bild på mina piller haha, min data strejkar, kanske funkar senare!

Slänger iallafall in en underbar låt!

David Archuleta - Crush

Kommentarer


Kommentera inlägget här: