Gona

Läkare utan gränser

Kategori: Allmänt

FAN! Jag hade ju redovisningen idag och istället för att få hem allt igår fick jag det idag! Med allt menar jag massa broshyrer från Läkare utan gränser! Jag hade fått massa exemplar av allting för att kunna dela ut men nu e ja ju redan klar så..fan ville verkligen visa mer fakta om organisationen..men jag tänkte ta med dom ändå på måndag och lägga ut dom vid entrén, så får man hoppas att någon tar och sedan bidrar! :P
Förresten, nu när jag har eget jobb och egna pengar hade jag tänkt och skaffa ett fadderbarn! Prata om det igår med familjen såhär, för mamma skäner ju pengar varje månad och kläder typ varannan och så har hon ett fadderbarn så jag tänkte också pröva på det :P Tycker sånt e asbra, liksom en hundring i månaden räcker ju! Och det kan man väl ändå lägga ut för o hjälpa ett fattigt barn?

Juste, vi köpte några Marabous och en av dom köpte jag med sånna där vet inte va det heter haha men den nya ni vet Amigos? När jag tänkte mig det i huvudet så passade dt inte ihop alls! Men så smaka jag och muuums! Jättegott!
Så det rekomenderar jag :)

Fick precis en tröja av morbror, den är för liten för honom och alltid gillat den för dens sköna mjuka matrial, den är svart och enkel av märket Armani! Så den ska bli skön o fin att få på sig!

Nu ska jag över till morbror och vika kläder, men först tänkte jag äta lite! Ska försöka sätta ett mål hehe, typ vika alla på en timme :P Good luck with that då haha morbror har sååååååå jäkla mycket kläder att dt inte e sant!! Kommer bli lite jobbigt, men har ju TVn där så dt lugnt!

Hörs senare snyggingar!

XOXO


Broschyrerna

Yes, that's true

Mumsens

Tröjan! Ser dock större ut på bilden än va den är!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: