Gona

50 sånna där frågor ni vet..

Kategori: Allmänt

Såhär tråkigt hade jag..men ändå är det lite småkul, visst?

1. Tre namn jag lyssnar till:
Gona, Marigona, Mari

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag är självsäker, envis och ärlig

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Jag har inget tålamod och blir lätt aggressiv

4. Detta är jag rädd för:
Kryp & höjder till en viss gräns

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Mat, sömn & TV/Data

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Äta grönsaker, prata spanska, hålla tre bollar i luften

7. Detta tycker jag om att göra:
RESA, shoppa och festa

8. Detta vill jag göra just nu:
Åka till L.A

9. Bästa känslan:
Att känna sig älskad

10. Värsta känslan:
Att känna sig ensam på jorden

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Ojojoj haha..Snygg, smart, ärlig, ROLIG, charmig, gentleman, trevlig, tålamodig, respektfull, lång, rik(!)..och nämde jag snygg? hehe..

12. Är jag kär just nu:
Nej

13. Jag vill gifta mig:
Jag ser det som en självklarhet

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Bli känd för någonting i USA o få komma i TV där jag kan hälsa till alla i Sverige som inte trodde på mig "IN YOUR FACE!" hihi, åka jorden runt-resa och gifta mig!

15. Min käraste ägodel:
Min iPod

16. Något jag vill ha i present:
En systemkamera eller klocka (stor herrklocka)?

17. Detta har jag på mig just nu:
Puma mjukisbyxor som jag köpte från klubben jag spela fotboll i och en stor lång grå t-shirt från Gina..

18. Favoritkläder:
Jeans, t-shirt

19. Favoritdjur:
Hund..eller apa åh!

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
House är mitt nummer ett! Sen så är ju RnB också chill!

21. Tre låtar jag kommer på nu som jag gillar för tillfället:
Laurent Wolf - No Stress
Guru Josh Project - Infinity
Alex Gaudino - Destination Calibria (klassiker)

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Roligaste: Engelska
Tråkigaste: Spanska

23. Stjärntecken:
Stenbock

24. En bok jag gillar:
" Pojken som kallades 'det' "

25. En film jag gillar:
Sleepers

26. TV-program jag gillar:
Desperate Houswives

27. Favoritdoft:
Raulp Lauren - Night

28. Detta äter jag gärna:
Pite (albansk mat)

29. Dricker helst:
Juice, Oboy och vatten

30. Favoritgodis:
Choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
L.A hehe London, Paris..eller åh Maldivierna!

32. Färgen på mina ögon:
Gröna

33. Min längd:
160cm

34. Jag tror på:
Liv efter döden

35. Jag spelar:
har spelat fiol!

36. Person jag beundrar:
Mamma

37. Så här bor jag:
Hemma i en lägenhet

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Inga

39. Det här tänder mig:
Stora snygga bilar och äckligt dyra herrklockor

40. Det här gör mig avtänd:
Ofräscha människor

41. Favoritfärg:
Rosa

42. Favoritcitat:
"Man lever bara en gång"

43. En hemlighet jag vet:
Hur länge jag var en sängvätare!

44. Den bästa present jag fått:
Oj..det kommer jag nog inte på nu..

45. Senast köpta skiva:
Ingen aning! Jag laddar ner min musik

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mitt ansikte och rumpa ;P

47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är:
Min längd!

48. Udda förmåga/egenskap:
Jag kan prata ett hemligt språk hehe..

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En apa

50. Tål jag inte:
Sallad, mytomaner och copycats..


Jag för ett tag sedan =)

Kommentarer

  • Shab säger:

    HAHAH tre saker jag absolut itne kan göra. PRATA SPANSKA!!

    2008-11-22 | 11:50:08
    Bloggadress: http://shab.blogg.se/
  • Nezanet säger:

    hahaha nr. 14!

    2008-11-22 | 13:21:34
  • GONA säger:

    SV Nezanet: hahahaha skratta inte det sant! hahaha

    2008-11-22 | 14:11:19
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: