Gona

uppdate..

Kategori: Allmänt

Mår fortfrande bajs, har precis druckit ett te och mamma ringde o tala om vart alla tabletter till halsen o så finns så lite sånt har man tagit men det hjälper inte alls :(
Ska dra på mig någonting tjockt nu o dra mig ner till banken och därefter ICA. Fan, ja behöver verkligen åka in till stan idag men det orkar min kropp verkligen inte med. Fan va man skulle behöva ett körkort & en fin liten bil nu..gaaah nästan 1 år o 2 månader kvar!!!

Hoppas gud jag blir bra innan helgen iallafall! För på lördag fyller min bästa vän also known as my soulmate and sistaa - Itman 17 år!! Så det ska självklart firas! Vet inte vad jag ska köpa till henne bara(?) Fan va jobbigt, hatar köpa presenter :S

Nej nu drar jag, är jättehungrig och sugen på persikor i konservburkar!


Självklart dricker jag te ur min favoritmugg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: