Gona

Tur i oturen

Kategori: Allmänt

Vilken tur jag har ibland ändå(?) Jag ville ju köpa en data idag..men eftersom jag är sjuk så pallade jag inte ta mig in till stan men vet ni vad? Jo The Phone House grejsen har tatt sig till ICA för o gö lite reklam o så, så jag pratade lite med dom när jag var när alldeles nyss, man måste va 18 men om jag ringde min mamma och dt va OK för henne så får jag, så ringde mamma o hon sa ja :) så sa alldeles strax ner o köpa den men först ska jag ääääta, är så hungrig!
Har Ni haft en bra dag hitills? Jag hoppas det :)

PUSS PÅ ER!


Det ska bli vetekakor med persikohalvor! & juice såklart


Köpte även te, en med kanelsmak och den andra med cocco och vanilj-smak! Fan va gott..


& för att jag ska få njuta till max - choklad & tjejtidningar! (Blir så arg på hjällbos ICA som är så sega med o få in nya tidningar!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: