Gona

Tjejtidningar :)

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag här nyduschad o fräsch! Har precis käkat pizza med broshan, som (hör o häpna!) HAN lagade! Eller han tog ut o in den i ungen men det är ett stort steg med tanke på hur lat min broder är..och okunnig inom köksområdet haha..Nej men det va gott, första gången den blev perfekt! Så lite cred ska han ha ;D

Snart börjar Greys som ska bli kul o kolla på..kanske springer över till farmor o tittar..o sen sover över, fast vet inte, har lust o sova ensam i mitt rum, då ja kan öppna fönstret utan att bekymmra mig om att någon annan fryser hehe..
Vad har Ni gjort idag?

När jag bara suttit hemma dom här dagarna har jag märkt att någonting som verkligen fick mig på humör har vart tjejtidningarna! Så sjukt att ett litet häfte på knappt 100 sidor får en o må så bra för en stund! Därför ska jag börja prenumerera på några tidningar har ja bestämt! Jag skickade iväg en sån här prenumeringslapp för några veckor sen men inte fått hem något i brevlådan än! Och har glömt om det var SOLO eller Cosmo haha ;P Men ska iallafall ha Vogue! O så SOLO om det inte va den o så Cosmo om aa ni fattar haha..det är tidningar ja gillar o läsa det! Glamour, CHIC o sånna är också kul fast dom köpet jag mest när dom förstnämnda inte finns på hyllan!
Vad brukar Ni läsa för tidningar?

Tittar just nu på det nya programet BUSTED på MTV haha sjukt kul, handlar om amerikanska tonåringar som gör massa dumheter o blir "busted" :P Det påminner lite om Cops haha..så kul med vissa som är så blåsta haha ;P

Nu ska jag torka håret, ha det bra så hörs vi sen!!

XOXO

  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: