Gona

THE HILLS!

Kategori: Allmänt

Juste, läste precis min vän Ninas blogg och blev påmind om The Hills som börjar imon!!! Ny säsong (4)!!! Hade glömt det fastän jag skrev det i min mobil och kalender för typ en månad sen!! Fan va glad man blir! I love it haha (a) Så den sitter man självklart o glor på imon!!
Tittar ni också på The Hills?

Skulle egentligen ladda upp en fin bild på en skitsnygg klänning jag hitta på H&M idag men hittar ingen bild på deras sida :( Den var iallafall kort med volanger o lila!! Fanns ingen jäkla storlek bara!

Sitter just nu o pratar med en av mina närmaste vänner Amir! Har glömt (låter som en bra vän haha) att berätta om honom tidigare! Men honom har jag iallafall känt i 5-6 år och han är min närmaste killkompis, kan prata med honom om allt möjligt! Härlig kille :) Det är alltså INTE den där gay-amiren som hänger med Kenza o Kissie o dom haha ;P

Nej nu gör ryggen ont!
PUSSSSSSSSSSS ÄLSKLINGAR!


Nina, Itman, Jag & Amir (inte hans tjejsolisar haha)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: