Gona

Städfreaket is back..

Kategori: Allmänt

Ikväll blev det inte så mysigt som jag trodde, jag gick i med hårdhandskarna i köket och gjorde det rent o fint! Tog ut allt från kylskåpet och tvätta o skrubba där inne med klor o allt möjligt så det glänste! Och så slängde jag bort allt som hunnit ruttna under den här veckan mamma inte vart här haha..Sen tvätta jag rent hela diskbänken med massa medel o diska som fasiken och nu har jag lagt på massa sån här skum i och på ugnen som man inte kan andas av oh gud va starkt det är! stod o hosta som en idiot ju haha..nej men nu är det iallafall fint o rent i köket, imon ska jag upp tidigt och damsuga här hemma så får syrran ta hand om resten för sen ska jag som sagt till partille..tror jag ska till alum(?) o hjälpa farmor med lite shopping, sen ska jag åka in till stan o möta upp Nina för o leta present till Itman! Va jobbigt va ska man köpaaaa!! Får hoppas på att jag hittar någonting bra imon då!

Innan jag förvandlades till städfreaket så var jag o lillebror i ICA som planerat o köpte massssa gott sen kom Nina & Mirna förbi och fick mig på ett riktigt bra humör! Tack tjejer!
Nu bodde jag nog sova eftersom jag har en ganska lång dag framför mig! Hoppas bara på att jag inte mår dåligt imon, det får jag inte! annars dödar nog Itman mig haha..nej måste va på hugget, det är jag ju alltid så kan inte svika min personlighet haha!!

Är nykär i låten som jag ladda upp i mitt förra inlägg - Metro Station - Shake it! Den är verkligen skön! Ni ser, jag gillar inte BARA housemusic! Det är mitt nummer ett men jag gillar faktist också blandad musik! Dock absolut inte schlager & hårdrock..det är musik jag inte förstår mig på.

Nu ska jag sova mina damer o herrar hehe..sov sött!! EN STOR PUSS TILL ER!!


Vi kan aldrig få nog av snacks i den här familjen!


Mah white-ass brothas from otha' mothas hahahaha (L)

Kommentarer

  • Shabbu säger:

    jag kmr NU!!! haha eller ska vi ta det ikväll?

    2008-11-15 | 14:55:36
    Bloggadress: http://shab.blogg.se/

Kommentera inlägget här: