Gona

Sorry guys!

Kategori: Allmänt

Oh gud bad bad baaaad me, har sugit på uppdateringen idag MEN det är faktist så att imorse var jag redan sen så kunde inte direkt sätta mig framför datorn o börja blogga :P Sen när jag kom hem så var det helt kaotiskt här, allt möblerades om så internet var inte på så nu har jag städat hela brorsans nya rum och satt in internet, gah ja behöver vila!

Iallfall, morgonen började med att jag kom sent då som sagt och påvägen fick jag ett sms att jag skulle möta Daniel i klassen i Polhemför o ta massa burkar som dom hade lovat oss..MEN fula fulpolhem ljög upp någonting obegripligt och gav oss bara några ynka burkar dom hade framme (..som gav oss typ knappt 20 spränn?) när vi kom till pantningen så va Malin & Elin på plats o så gick vi allihopa till skolan och åt baugetter till frukost sen så gjorde vi klart vårt tal till imon på typ 10 min, det blev asbra! Sen slappa vi bara där i skolan och seeen skulle vi fira att vi var klara - genom att gå på ett A.M.E.R.I.K.A.N.S.K.T café!! (Dit följde även Maia & Olivia med) Visste inte att det existera, det var så fiiint där! Så där åt man igen hehe..Sen gick allihopa utan jag & Maia som satt o chilla där i ett par timmar sen ville Sanet möta oss i stan för hon skulle äta, så vi åkte in mötte henne så åt vi yttligare en gång (som ni förstår så äter jag väldigt mycket haha) sen gick vi till Chilli, jag fick ju tips igår om att jag kan hitta kuddar med usas flagga där men nehepp, otrevligaste personalen också, bajs på Chilli! Får leta vidare..

Så kom jag slutligen hem hehe..då har jag bara hjälpt till här hemma, städat i mitt, syrrans och brorsans rum så nu lova mamma mig en present från Schweiz för hon åker ju dit nu till helgen, hon fråga mig vad jag ville ha..vafaan kommer inte på något? haha nej får sova på saken ;P

Ikväll är det ju EMA!! Den får man ju inte missa..hehe ironi. Tycker VMA är tusen gånger mer intressant men EMA är ju inte helt fel, så den ska man nog titta på!
Nu har mamma lagat middag, funderar på att äta igen, är inte alls hungrig men ris, kyckling & currysås kan man ju inte bara låta bli att äta! Nej får vänta nån timme till :p

Ska ni titta på EMA ikväll?

XOXO

Nu kommer massa bilder från dagen!


surpuppan ville inte ta kort..

Den här satte vi upp i entrén på vår skola!

Den här satt vi o byggde på i några timmar i tisdags..

jättegulligt hihi

teknologin är för snabb för mig..

min älskade pannkaka & smoothie och Maia som leker svårflörtad!

detta var mums..men inte sådär mums som jag vill ha det så..

..det fick bli någonting som är ännu mera mums!

DA geek hehe..

underbara älskade mäci!

jag är jättebarnslig..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: