Gona

SÖÖÖÖÖÖMNIG

Kategori: Allmänt

Sa jag 1 timma? Jag menar 3. Ja, så långt tid tog det för mig att vika alla hans kläder! Shit va mycket det var, men jag ska inte överdriva jag satt ju där o chilla åt mat och titta på film så så farligt va dt inte :P
Imon måste jag till stan och fixa lite grejer och så ska vi ju till IKEA också o köpa in grejor till mitt rum hihi =)

Gaaaaaaaaah mina ögon svider väldigt mycket nu, ändå ger jag inte upp, ändå går jag inte o lägger mig! Men klockan är ändå två!! Bodde ligga och sova djuuupt nu! Förr sov jag alltid jättesent men nu, vet inte om det beror på att jag blivit gammal (HAHA) men jag blir trött så jäkla tidigt! Fast nångång får jag sånna där piggstrålar sända till huvudet som gör mig pigg som fasiken hela natten! Guud va ointressant..ni kanske märket att jag inte har så mycket att komma med? haha gosh I need sleep.
Fyy sjutton va ja längtar till den 18:onde!!! Finally away from Sweden, pallar inte mer, har tröttnat! (Sverige Demokraterna CHILL jag är tacksam men Sverige är inget för mig!)

Nej nu jävlar ska jag sova ruset av mig!! Godnatt kära ni!

xoxo


Gammal bild på mig & Nina..när vi va blonda! Åh I miss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: