Gona

Snabbis

Kategori: Allmänt

Oj, det var en snabbis!! Gick riktigt fort, men jag palla inte :P Köpte bara några ljus o det räckte för min del idag, är jättetrött! Juste, gissa vem som ringde mig för en stund sen? Jo, jobbet som nobba mig för ett tag sen! Haha, dom ville ha en intervju med mig imon så det ser man fram imot! Yeay ;D Vad tar man egentligen på sig på en intervju? I don't knööööööw, vill klä mig lite vuxet iallafall, för dom tvekar redan lite på att jag bara är 16 så måste göra ett riktigt bra intryck!! Nåja, får kolla lite i garderobisen sen, för nu ska jag duscha! Sen ska jag o syrran laga tacos till middag - mums =)

Puss på er!


Mamma hade även köpt med Annas till Tacosen!

Kommentarer

  • Shabbu säger:

    yey! lycka till imorgon! undrar vad Shervin sa till henne egentligen haha

    2008-11-03 | 21:51:38
    Bloggadress: http://shab.blogg.se/
  • Christina säger:

    Gott med tacos! :)

    2008-11-04 | 17:45:23
    Bloggadress: http://pinapina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: