Gona

Smink-tips!

Kategori: Tips

Sen en tid tillbaka har jag använt mig av en lite mörkare rouge, brun rouge..fram tills jag en dag läste i tidningen att man ska satsa på en rosa rouge. Det stod även att man ska nypa sig själv i kinden några sekunder och den färgen du får efteråt, sån färg ska din rouge va! & när jag tänkte efter var det ganska logiskt, man använder ju rouge för att markera kindbenen, det ska ju se så naturligt ut som möjligt så vafan tänkte jag när jag gick o använde BRUN rouge? Jag skäms.

Så tjejer (o kilar maybe) satsa på en rosa rouge! Det ser mycket naturligare ut och blir verkligen skillnad!

 
Min gamla & min nya! (Make up store & eleven.se)

Eftersom jag ändå är på farten så ville jag tipsa alla er som använder er av kajalpenna om världens bästa!!
Jag använder väldigt sällan kajal, brukar klara mig med mascara på vardagar, men när jag väl använder så använder jag mig av en Dior Black som är suuuperbra och håller verkligen bra! På ena änden är själva skaften o andra så är det en pensel liknade grejs som är perfekt till sotigare stil med kajal!


Kostar lite mer än vanliga kajalpennor men är verkligen värt det!


XOXO

Kommentarer

  • anonym säger:

    vilket märke är den rosa rochen och nummer ? =)

    2008-11-03 | 18:42:00
  • GONA säger:

    SV: Den är från eleven.se och är i färgen Candid!

    2008-11-03 | 19:44:13
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • anonym säger:

    ahhaa är den inte från make up store ? haha

    2008-11-03 | 20:08:17
  • GONA säger:

    SV: Hade glömt o ta med det! Den är INTE från make up store nä, men det finns säkert där också!

    2008-11-03 | 22:18:17
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: