Gona

Shopping

Kategori: Shopping

Det blev shopping trots allt! Men inte va man helt lycklig! Gick runt o mådde illa men ja va tvungen o hitta nått gulligt att ta på mig till imon..jag är så konstig egentligen, måste ju ändå till stan imon men så går jag idag o mår dåligt haha..nej men ja skulle titta på en jacka också som va på rea men no no no den satt så fult så! O ja kunde ju inte bara vända så kolla runt lite, ville stå emot illamåendet då tänkte ja att dt kanske gå över men icke! Kände mig jättevarm ena stunden o frös ihjäl nästa, som vanligt - asjobbigt. Men köpte iallafall en sån här bastunnika från gina som jag kanske ska ha imon, tycker om den för den är persikofärgad o det persikafärg är ju en sådär härlig färg! Så den kanske ja har imon men är inte säker, köpte ävet ett par halsband men dom får ni se imon för jag har inte bestämt vilken Itman ska få imon så lägger upp bilden på dom strax innan ja drar imon..På H&M fick ja syn på en jättesöt lila necessär som var på rea o den fick mig att genast tänka på Mirna (som ÄLSKAR lila o har ett LILrum haha)! Så den var ja ju tvungen o köpa till henne! Sen blev det ett par underkläder också..men bild på underkläder tycker jag är lite too much :P tycker att det är lite för personligt, så på min blogg under kategori Shopping kommer ni alltså inte få se underkläder..får se om jag ändrar uppfattning om det i framtiden men just nu så nej :) Får räcka med att jag kanske lägger ut fina underkläder jag kikat på på nätet!

Tjötat en massa med Nina idag o hon fått mig att skratta väääldans mycket, märkte att ja inte haft nått o skratta åt på ett tag så haha tack ska du ha för det Nina!
Prata förresten med Mamma i telefon på hemvägen och hon fick mig också att skratta sådär lagom mycket, vi hann tjöta en massa o lite skvaller o så (hoppas att ingen va alban på vagnen hehe..) blev det. Måste kolla upp vilken tid hon kommer på söndag nu för det visste hon tydligen inte ens själv haha..

Ikväll ska jag nog ringa lillebroshan som är hos farmor o be han följa med till ICA köpa massa gott o titta film med honom. Han saknar mamma en massor har jag märkt o gråter därför för varenda lilla sak så tycker att jag bodde va extra snäll mot honom nu!
Vad ska Ni göra ikväll då?


Gina Tricot


H&M


de fyra första från Gina o den sista från H&M..(den tredje fick Itman!)

XOXO LOVERS!

Kommentarer

  • Nina säger:

    you are nice bebe haha

    2008-11-14 | 17:44:45
    Bloggadress: http://niinche.blogg.se/
  • Jack säger:

    sv: typ samma här =) ska nog småplugga , titta på idol, kommer du titta på det ? :D

    2008-11-14 | 17:49:36
    Bloggadress: http://fotografjack.blogg.se/
  • nells säger:

    haha okeej då förstår ja, taackar :)



    rosa tröjan är skitsnygg, har likdan fast i lila (A)

    puuuuuuuuusss <3

    2008-11-14 | 18:37:16
    Bloggadress: http://nellyisacson.blogg.se/
  • nells säger:

    haha jodå, skulle aldrig tittat på den annars :)



    ajjdå, hatar när storlekarna är slut :(

    puss <3

    2008-11-14 | 19:03:10
    Bloggadress: http://nellyisacson.blogg.se/
  • nells säger:

    haha aa precis!

    puss <3

    2008-11-14 | 19:14:29
    Bloggadress: http://nellyisacson.blogg.se/
  • Isabelle säger:

    Usch, stackare, så tråkigt :( vad ska du göra i helgen? hoppas du får det bra iaf! Kram

    2008-11-14 | 20:58:32
    Bloggadress: http://importeradskaning.blogg.se/
  • Shabbu säger:

    Jag vill ju se dina underkläder!! hahaha

    2008-11-15 | 00:13:23
    Bloggadress: http://shab.blogg.se/

Kommentera inlägget här: