Gona

Regnig dag..

Kategori: Allmänt

Oj vilken dag..Fyfaaan vilket väder va! Ni vet sånna där ful-dagar man har?
Händerna fryser och är blöta av regnet, håret är ofixat och blött och blåser åt alla håll, huvudet kliar av den stickade mössan, man inser att tröjan man tatt på sig är alldeles för tjock för jackan man bär, påsarna i händerna känns tyngre än va dom egentligen är och blåser åt alla håll, papperspåsarna blir blöta och äckliga, ansiktet är iskallt o blött utav regnet..ja ni kanske förstår konceptet?
En sån där dag man blir nedstämd av ni vet..skulle behöva sjukanmäla mig imon o bara vila, mår inte så bra..jag messade iallafall min hemspråkslärare och sa att jag inte kommer imorgon, det blir för mycket annars.
Lite shopping blev det iallafall, köpte två stycken svarta glänsade bombjackor varav en av dom ska lämnas tillbaka, har inte bestämt mig vilken än bara. Den ena är från Benetton och den andra från märket Att. som finns på Åhléns. Skulle egentligen köpa en liknade från Red Devil, av märket G-star men den har mudd fan..o ja är inget stort fan av mudd på jackor, o så är det ju SÅ ute också hehe :) SPECIELLT skinnjackor med mudd! Please take it away..
Köpte även en söt t-shirt från Rut m. flera, har en likadan i vit men såg den svarta o den var lika söt så den fick följa med hem. Sen så köpte jag även en internetsladd, mamma hade nämligen köpt en TVkabel till mig häromdan inte internetkabel :P Fast behöver ändå båda två så dt är lugnt :) Hann dock inte med allt jag hade tänkt o gö! Får stryka i listan så ja vet va ja har kvar hehe!

Efter jag vart i stan gick jag förbi farmor som hade lagat min favoritmat Pite! (albansk mat) så det var gottgott..o så kom jag hem för en stund sen, har hunnit städa hela mitt rum o tända massa ljus, nu ska jag ta ett varmt bad - det behöver jag..vila vila vila! Hoppas jag mår bättre imorgon då!

Bilder på shoppingen kommer senare, orkar inte just nu!
Ikväll blir det bara massa plugg i mitt rum, behöver göra klart ekonomin till tisdag.
Vad ska ni göra denna regniga söndag?

Hoppas ni mår bättre än va jag gör!
PUSS!

Kommentarer

  • Liene säger:

    sv: Ja, tråkigt om det är dåligt väder. Min dag har varit jättebra:) hitills iaf.

    Lycka till med pluggandet!

    2008-11-09 | 18:35:34
    Bloggadress: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: