Gona

Otur?

Kategori: Allmänt

Asså jag är nog ett sånt där otursbarn! Jag brukar inte tappa bort grejer o så, brukar ha ganska bra koll på vart jag har mina grejer men när det gäller typ sånna här grejer som att jag plötsligt börjar få jätteont någonstans eller så.

För några år sedan kände jag att det såg ut som ett stor boll i min hals, det såg jättestort ut men jag hade inte ont,när jag kollade upp det hade jag tydligen fel i köttelfebern eller va det nu hette, så det får jag ta daglig medicin för.

Min käke började låsa upp sig för ett tag sedan jag kunde inte äta ett äpple för min käk låste sig och bara om jag tog i så det lät högt och tydligt *klick* så kunde jag stoppa i mig saker som äpplen och så men när jag stängde munnen så låste det sig igen, kollade upp det - fick en bettskena som jag är tvungen att använda varje natt, min käk var tydligen överansträngd..

Jag kände att jag var jättetrött och seg HELA tiden, gick o kollade upp det - fick reda på att jag har lågt blodtryck och järnbrist, som jag får ta daglig medicin för..

Nu känner jag på mitt ögonlock att det känns som en nerv som stuckit upp och det gör såååå jäkla ont att dt inte är sant!! kände igår när jag höll på o pilla i ansiktet att det sved sådär men tänkte inte på det men när jag tittade närmare på det idag märkte jag att det var som en liten nerv som kommit upp typ som en liten bubbla, och det gör skitont när jag jag rör på det eller tittar upp, mindre ont när jag tittar vanligt såhär..men vafan!? orka dras med det här också nu!! Någon som har någon aning om vad det kan vara?

sen så har jag självklart en ständig tandvärk som jag stått ut med i någon vecka nu..

DOCK HAR JAG ALDRIG vart i ett sjukhus såhär att det hänt mig någonting allvarligt, har aldrig åkt ambulansbil eller legat på en sjukhussäng..så det är lite konstigt :p
Men ni håller med mig om att jag är inte flickan med turen direkt? haha poor me :(
Fast ibland tycker familjen att jag inte får klaga, eftersom jag aldrig tar mina mediciner och tar aldrig på min bettskena..men jag har fan redan mycket och tänka på, hur ska jag komma ihåg allt!?

Inte nog med att jag mår dåligt av allt det här så får jag reda på att den 15 november är det House-tåg på Trädgårn'!!!!!!!!!!! Vafan är mina 18 år när sånt här dyker upp!? Jävla skit!! "Jag fyller 17 snart.." Vem fan bryr sig om året 17? Så jävla onödig ålder..blir så frustrerad!!

Nej nu blir det mat trots allt, behöver trösta mig själv lite hehe :P

Drabbas ni också av sånt här onödigt bajs?




PUSS PÅ ER SÖTINGAR!

Kommentarer

  • Liene säger:

    sv: jaha, skönt:)

    Det jag menar är att vi har bättre förståelse för varandra och så. Lite pauser ifrån familj ocg mindre tillgång kan va bra.



    Vad hemska saker!:/

    Jag drabbades av såna otur förut som hade med hälsa att göra och så. men nu är det mest med att jag aldrig får bra möjligheter till nåt. och åldern 15 är ingen bra heller:(

    Bäst är det med 18 och uppåt i vissa fall iaf.

    Men hoppas din tur vänder!

    2008-11-06 | 19:57:56
    Bloggadress: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: