Gona

Onödig dag :S

Kategori: Allmänt

Fan..pallar inte jobba idag!! Men har sjukanmält mig alldeles för många gånger nu så I have to go!
Ringde till jobbet imorse för o ta ledigt den 18dec till den 9jan så nu är det äntligen avklarat..o så ringde jag till tandvården och fick en tid där på måndag morgon..hoppas dom kan få bort smärtan på något sätt innan jullovet!

Vi hade ingen svenska idag så vi satt o slöa lite..lekte hänga gubben och så, sen blev det hemåt o nu har jag precis ätit ihjäl mig av min favoritmat - pite!, fyyfan va gott va!
Finns inte så mycket mer o säga idag faktist..sitter och kläder på nätet..fastnar inte för något förfan..får leta vidare!!

Ha det bra, PUSS!!


Åh hit vill jag åka igen..Croatsia (& mitt huvud) för några somrar sedan..

Kommentarer

  • S säger:

    Får jag rätta dig igen? HAHA söt. (nej jag försöker inte låta överlägsen!!)

    2008-11-27 | 21:40:36

Kommentera inlägget här: