Gona

Nytt skrivbord..

Kategori: Allmänt

Heeeej kära ni! Hur mår ni :)? Jag mår fortfrande skit men det är OK, jag blev omhändertagen av farmor idag..tills jag o lillebror börja bråka och jag gick hem..Har iallafall precis fått mitt skrivbord i mitt nya rum monterat och det känns greeaat :D Äntligen! Snart är rummet klar tack o lov då ska jag bara sitta där inne o bli en ensamvarg haha ne skämtosido men det är skönt med ett eget supermysigt rum! var nere i ICA idag o köpta datan med bredband så den kommer komma när som helst till posten! Så lite glad e ja iallafall ser ni :P
Tror inte det blir någon skola imon heller känner bara att jag mår sämre o sämre, halsen är inte så farlig längre men min mage DÖÖÖÖDAR MIG! Att det kan göra så jädrans ont va! O så känner jag mig kallsvettig hela tiden, så irriterande :(

Nu ska jag ta en dusch o sen kanske jag går över till farmor o sover, ska försöka bli vän med lillebror igen hehe..

GODNATT SÖTA LÄSARE, LOVE YOU!

XOXO


Itman & Jag efter Justins & Timbalands konsär 2007!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: