Gona

(Mobilbloggar) sitter hos farm

Kategori:

MMS

(Mobilbloggar) sitter hos farmor nu kom precis hem från doktorn, har asont i magen idag jävla skit! idag sa dom att jag antingen har magkatarr eller magsår, det låter inte så bra (?) fan va tråkigt asså, är bara glad att mamma kommer hem idag! o de känns konstigt o säga detta men jag saknar faktist skolan haha, o mina geeks Shabs, Sanet o Maia! Shabbu sa sist att dt finns massor ja måste höra som jag missat haha så de ska bli kul o höra all gossip imon! hehe.. nu ska jag vila lite o försöka plugga för har kommit efter en del i skolan nu, snart ringer läkaren igen för rådgivning om vad jag ska äta o så o om jag får träna eller om ja ska ta de lugnt eller så. ha en underbar dag söta ni! puss på er! (gammal bild)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: