Gona

(Mobilbloggar) Har precis tatt

Kategori:

MMS

(Mobilbloggar) Har precis tatt en lång skön dusch och smörjt in mig i papaya bodylotion och borstat tänderna nu ligger jag här i min säng o tittar in i min garderob, försöker bestämma nått o ha på mig imon! jag brukar nämligen tro att den har strategin funkar för mig, att glo in i min garderob som är så stökig att man kan tro tredje världskriget inträffat där! hehe aa ni förstår, jag är ingen perfektionist, långt ifrån det! Men jag trivs med min stökiga garderob =) iallafall ja lyckas alltså inte med den har strategin som ni kanske kan första. Men iallafall hittar nog något nog om det, imon ska jag upp 7 för jag måste va i skolan halv 9, ska jobba i skolcafét (kan berätta mer om det en annan gång) men det är okej faktist eftersom jag kommer somna närsomhelst o kommer alltså få 9 timmars sömn! fan va underbart! Nu börjar ögonen svida igen så ja ska nog släcka här, hitta förresten kläder o ha på mig nu ifall ni undrar haha ;P GODNATT! PUSS PÅ ER SÖTA NI! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: