Gona

(Mobilbloggar) Hällu! Vad gör

Kategori:

MMS

(Mobilbloggar) Hällu! Vad gör Ni denna söndagskväll då? Själv ligger jag hos farmor med lillebror o tittar på cartoon network haha det är jättemysigt faktist o ja får ångest när ja tänker på att ja måste till läkaren imon..undrar va dom har att säga :/ nej men nu ska jag försöka övertala brodern min att vi ska titta på någonting annat! så nu säger jag godnatt babes! Sov sött nu! puss på er! o kom ihåg att DU är speciell och unik o ingen annan lik! hehe nej men va ja vill få sagt är att det är lätt av glömma bort sig själv i denna stressiga vardag! så ta hand om er o ni är INTE egoister bara för att ni bryr er om om er själva! PUSS!

Kommentarer

  • Shabbu säger:

    hahah jag kan säga så att jag sov väldigt bra inatt haha ;).. aw va ni ser ut o ha det mysigt.

    2008-11-16 | 23:22:52
    Bloggadress: http://shab.blogg.se/
  • magzz säger:

    oj vad du liknar natalie portman på den bilden :)

    2008-11-18 | 09:06:50
    Bloggadress: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: