Gona

Min make är legend!

Kategori: Allmänt

SÅG NI GALAN?? Min älskade man vann guldbollen för tredje gången i rad nu! Fan va stolt man blir!! Ingen har tidigare gjort det ju, åh va söt han är, blir kär på nytt varje gång jag ser honom leé! Ja, ni som har läst min blogg tidigare vet ju nog hur mycket jag älskar Zlatan Ibrahimovic! För er som på senare tid fastnad för min blogg ska ni veta att he's my big love hehe ;) Han är min idol MEN fotboll intresserar inte mig på det viset att det är något jag skulle vilja syssla med, hell no! Har spelat fotboll i något år och jag tycker det är askul o spela fotboll MEN jag är ingen person som kan gå på regelbunda träningar, oh nej, jag gillar o träna när jag känner för det, annars funkar det aldrig!
Nog om mig nu ETT STORT GRATTIS TILL ZLATAN IBRAHIMOVIC, MY LOVE!

EN STOR PUSS SKA HAN HA..MEN SJÄLVKLART SKA NI OCKSÅ HA EN BIG KISS HIHI..Godnatt for real nu hehe..



XOXO

Kommentarer

  • Isabelle säger:

    Låter dunder! Hade du det mysigt? Själv gjorde jag ingenting särskilt... helgen blev förstörd av sjukdom, igen. Tråkigt är det. Åh, är det du som är gift med Zlatan? Har jag också velat vara! Haha, ha det toppen tjejen!

    2008-11-18 | 13:27:19
    Bloggadress: http://importeradskaning.blogg.se/

Kommentera inlägget här: