Gona

Mamma är snart hemma!

Kategori: Allmänt

Hej! Hur mår Ni snyggingar?
Jag har ont men är ändå superglad, mamma är snart hemmaaaa yeay!! Va hos farmor hela dagen o nyss var jag på apoteket o hämta upp mina mediciner som ja fick, sen va jag i ICA o köpte massa ingridienser som behövs för o laga tårta! För jag ska laga en tårta till mamsen nu! Så hinner inte med ett långt inlägg nu, lite kaos hemma haha mina syskon har börjat bråka! Fattar ni hur mogen ja känner mig när alla tre bråkar o ja inte är inblandad haha (a)

Nej nu måste jag börja hon kommer strax! Kommer med ett mer normalt inlägg senare ikväll haha, PUSS!!


Jag & kära mamma som alltid ska äta på någonting när vi ska ta kort haha! söt (L)

Kommentarer

  • SANAZ säger:

    Heej! Du var med i min förra tävling så jag tänkte även tipsa om denna som precis startades, denna gången är det en accessoar från Burbery så kika gärna in! :)

    Kramar

    2008-11-17 | 20:36:03
    Bloggadress: http://sanaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: