Gona

Lördag!

Kategori: Allmänt

Hallå! Kom precis hem nu, fan va skoj det va! Först på lunchen träffade jag Shabbu & Maia o åt kebabtallrik sen back 2 work..klockan 5 mötte jag upp Nina och vi gick till Mäci eftersom hon var så hungrig haha, sen mötte vi upp Tara, Gime & deras vän och gick till Fröken Olsson och hade det mys, efter en stund joina självklart också Itman oss! Det va askul, vi satt där och gossipa i timmar, och berättade allting för varan som hänt under den tid vi inte träffats haha, vi gör alltid så, sitter alltid och tjötar om va som hänt sen sist i såg i flera timmar..älskar mina sistas!! Vi prata bl a om USA!! Tara & Gime ska ju också med efteråt! & Nina har även börjar fundera..oh herre jävlar va skojigt asså!! Fan va man längtar! Påvägen hem var jag tvungen och köpa några kilon godis till lillebror som tycker att godisen här vi bor är gammalt & äckligt (sant!) o så Mäci igen, för nu va Itman hungrig haha sen skutta vi hem..tyvärr utan Nina..hon bor ju i stan nu så påvägen hem blir det ingen mera Nina! FAN NINA! Skulle egentligen hem till henne o kika på lägenheten men mamsen ringde och ville ha mig hemma så det får bli en annan dag hehe =)

Nu ska jag iallafall över till morbror och äta pasta! Mamma och lillebror gick precis dit och jag skulle bara blogga färdigt och sen skulle jag också över..min morbror lagar typ ALDRIG mat, men när han väl gör det så blir dt underbart! Så yeah, ska dit nu, men bloggar mer när jag kommer hem, ska inte va där sålänge =)

Bilder kommer också sen babes! Förresten..Vad har Ni gjort ikväll? Fest, fika, hemmamys, bio? =)

HÖRS SEN, PUSS!!


Tara & Nina


Gime, Itman & Tara


Itman & Nina

Tack för en underbar kväll my lovley bitchessss ;D

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Ha en fortsatt trevlig lördag =)

    2008-11-29 | 22:21:05
    Bloggadress: http://eddenplays.blogg.se/
  • sara säger:

    fin blogg :)

    2008-11-29 | 22:24:53
    Bloggadress: http://sariiiih.blogg.se/
  • victor säger:

    Hej visste du att åldrandet dödar 100 000 gamla människor varje dag.Gamla människor är också människor. Vi måste besegra åldrandet, för annars kommer åldrandet besegra oss själva,kolla gärna in min blogg om åldrandet...

    2008-11-29 | 22:27:59
    Bloggadress: http://victorbjoerk.blogg.se/
  • Nina säger:

    Kommer sakna det.. att springa till 4an eller 9an, haha fuck! Speciellt när alla springer tillsammans och alla är lika tröga haha. Ni får börja hänga lite mer i stan..sen vi chillar in my crib (haha överspel) :P

    2008-11-30 | 00:29:16
    Bloggadress: http://niinche.blogg.se/

Kommentera inlägget här: