Gona

Lillebror!

Kategori: Allmänt

Gissa vem som ska på disco imorgon? Jo min lillebror! Haha gud va gulligt, min lillebror på 9, snart 10 år ska på sitt första "FN-disco" imon..kommer ihåg dom discorna (säger man så?), fan va man såg fram emot sånt, fyran, feman o sexan hade vi två discon varje år o dt var alltid lika kul! En gång (i sexan) uppträde vi där tillomed haha, det var då man var äldst i skolan o "tuffast" vi uppträde jag itman o en annan tjej..vi dansade vääldigt mycket som små och uppträdde jätteofta i skolan haha..vi kunde typ göra en dans under en hel dag, vi stannade inne på rasterna träna in en hel dans o vid dagens slut så fick alla stanna o se vår dans, dt va askul..haha nu dansar man bara när det är fest o det är ju lite tråkigt faktist, skulle jättegärna vilja börja dansa men pallar inte.

Iallafall min lillebror hade köpt sin biljett igår för en tia o gick runt o va jätteglad, han är så söt! Han har redan planerat va han ska ha på sig o hur han ska ha sitt hår o allt..Min lillebror är nämligen väldigt modeintresserad (inte på ett ehm..gayigt sätt) han älskar fotboll o spelar fotboll hela tiden men när det väl gäller o klä upp sig så är han alltid bäst med de! När han går på kalas eller så ska han alltid vara snyggast o förstår sig inte på andra barn som kommer med mjukiskläder..haha ja tycker det är bra ändå! Klart han också klär sig i mjukis o så i skolan och han lever ju precis som ett barn med fotboll o tv-spel o massa sånt men jag tycker om att han är modeintresserad o har bra smak, det är ofta vi tjejer i familjen frågar Honom om det vi har på oss är snyggt eller fult, o han svarar ALLTID ärligt!

Snart kommer han hem o då kommer han lägga fram allt han ska ha på sig imon o ja kommer få stryka lite o så, han ska nämligen alltid ha allt fixat i förväg haha!
Ångrar att vi bråka igår haha o ja ringde igår runt 12 för ja tänkte gå över o sova men han hade somnat o när han hade sett imorse att jag ringt igår hade han sagt "Varför ringer Hon mig? Först kommer hon hit o bråkar med mig sen ska hon ringa!" berätta farmor haha, nej nu kommer han snart hem då måste jag säga förlåt o ge honom någonting gott!

XOXO


Syrrans pojkvän Valdet & broshan Arber, haha han är så söt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: