Gona

Lång tupplur!

Kategori: Allmänt

ojojojoj, här höll man på o sova ihjäl sig! Jag skulle ta disken efter middagen så jag sa att jag "bara skulle vila magen" en stund, o det gjorde jag..i TVÅ TIMMAR! Någon annan hade tagit disken också *puuh* tur för det, orkade inte verkligen med det nu! Här sitter jag nu och smaskar på chips, har lust med cholklaad nu! Fan va ja har lust med det, ska försöka hitta någonstans..vi har nämligen ALLTID godsaker hemma hehe, mamma gömmer dom alltid för o sedan ta fram dom när Hon känner för dom, eller när vi tjötar :P Problemet e att hon ständigt byter sina gömställen, förr visste alla ungefär vart dom låg så vi hann ta allt innan hon bjöd på dt haha så nu..ja får leta lite noggrannare då!


Idag har vart massa korta & ointressanta inlägg men eftersom jag lovade att uppdatera mera så va ja ju tvungen!

Nu ska jag iallafall torka håret tort, hitta någonting o ta på mig imon sedan blir det TV, måste sova tidigt idag, känner mig jättetrött! HAr bestämt att ja ska vara i säng innan 22.00 så yeaah tidigt o skönt blir det idag :D


Ha en skön kväll! Ni tittar väl på den nya serien på SVT ikväll? "Halal TV"? Det verkar intressant så den ska jag nog titta på ikväll :)


PUSS PÅ ER SÖTISAR!!



Jag när ja va liten! Hihi visst va ja söt?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: